Σε τροχιά πρωταθλητισμού βρίσκεται το λιμάνι του
Πειραιά τόσο το εμπορικό όσο και το επιβατηγό. Και τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά
και αισιόδοξα αφού οι προοπτικές είναι
ευοίωνες.
Στην κρουαζιέρα το 2016 ο Πειραιάς
σημείωσε σημαντική άνοδο. Πιο συγκεκριμένα, ξεπέρασε το
ένα εκατομμύριο κινήσεις επιβατών, και βρέθηκε στην 7η θέση των
μεγαλύτερων λιμένων κρουαζιέρας της Μεσογείου.
Η στρατηγική του Πειραιά πέτυχε να φιλοξενήσει το 2016 σημαντικά πλοία,
όπως το Carnival Vista,
και αύξησε την χρήση του ως αφετηριακός λιμένας.
Η Cosco έχει αρχίσει ήδη να κάνει
ενέργειες για να προσελκύσει περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας και να φέρει
κινέζους τουρίστες που είναι μία τεράστια αγορά. Η Cosco έχει σχεδιάσει την επιτάχυνση της κατασκευής αγκυροβολίων με μεγάλο βάθος,
ώστε να υπάρχουν θέσεις παραβολής για τα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα
κρουαζιερόπλοια του κόσμου. Ταυτόχρονα, θα κάνει νέες επενδύσεις για την
αναβάθμιση των υπηρεσιών και της ανταγωνιστικότητας. Η διακίνηση επιβατών
κρουαζιέρας του λιμανιού του Πειραιά τώρα είναι περίπου ένα εκατομμύριο τον χρόνο, ενώ ο βραχυπρόθεσμος σκοπός της Cosco
είναι να τον αυξήσει μέχρι 1,5 εκατ. και μακροπρόθεσμα στα τρία εκατομμύρια.
Ήδη έχει εγκαινιαστεί η νέα προβλήτα κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο, στο λιμάνι του Πειραιά και δίνει μια επιπλέον θέση πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιου άνω των 250 μέτρων.
Ήδη έχει εγκαινιαστεί η νέα προβλήτα κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο, στο λιμάνι του Πειραιά και δίνει μια επιπλέον θέση πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιου άνω των 250 μέτρων.
Η προβλήτα έχει μήκος
284μ. και βάθος 11 μέτρα ενώ ο χερσαίος
χώρος είναι 8.415 τετραγωνικά μέτρα. Οι συνολικές θέσεις παραβολής για πρόσδεση
κρουαζιερόπλοιων, νέας γενιάς,,
διαμορφώνονται σε 10, ανάλογα με το
μέγεθος των πλοίων.
Ο τομέας της κρουαζιέρας
μεγαλώνει διεθνώς κάθε χρόνο, σε ένα
ποσοστό 5-7% και για να μπορούν να εξυπηρετούνται οι επιβάτες, οι εταιρείες
έχουν προβεί σε παραγγελίες 50 νέων κρουαζιεροπλοίων μέχρι το έτος 2020,
αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την διαθέσιμη χωρητικότητα κατά περίπου 180000
κρεβάτια.
Εμπορικό
λιμάνι
Όσο αφορά το εμπορικό λιμάνι η Coscο έχει σχεδιάσει να το φέρει από την Τρίτη
θέση που είναι σήμερα στην κορυφή το 2019.
Τώρα διακινούνται 3,7 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια πίσω από το
λιμάνι της Αλχεθίρας που είναι το σε διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων με 4,76
εκατ. κουτιά, με δεύτερο της Βαλένθιας με 4,72 εκατ. teus.
Το 2017 η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να
ξεπεράσει τα τέσσερα εκατομμύρια κουτιά στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ από τα 3,7
εκατ. που ήταν το 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.