22 Ιαν 2015

Αποχώρησε από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων ο Μιχ.Λάμπρος



Την αποχώρησή του από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας ανακοίνωσε μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του κλάδου, ο Μιχάλης Λάμπρος ο  οποίος συνεχίζει μια επαγγελματική διαδρομή 55 ετών. Ο ίδιος  επέλεξε να μεριάσει από τα «συνδικαλιστικά» δρώμενα του κλάδου  και να αφοσιωθεί στην εταιρεία κρουαζιέρας Majestic Cruises στην οποία είναι Γενικός Διευθυντής.


«Τα είκοσι τελευταία χρόνια είχα την τιμή να υπηρετήσω τον τομέα της Κρουαζιέρας ως μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων των Ενώσεων που εκπροσωπούν τον τομέα της Κρουαζιέρας με έντονη δραστηριότητα στις πρώτες γραμμές του αγώνα.

Νομίζω ότι έκλεισα τον κύκλο προσφοράς στην Κρουαζιέρα, και γι’ αυτόν τον λόγο, αποφάσισα να αποχωρήσω και να μην θέσω ξανά υποψηφιότητα εκλογής μου στο νέο Δ.Σ της ΕΕΚ&ΦΝ στις προσεχείς αρχαιρεσίες.

Πιστεύω ακράδαντα ότι σειρά δραστηριότητας έχουν οι νέοι, και ευτυχώς για τη Ναυτιλία μας, είναι πολλοί αλλά και πλήρως κατηρτισμένοι σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της Κρουαζιέρας.» επισημαίνει ο Μιχάλης Λάμπρος:

«Ο αείμνηστος δάσκαλός μου στην Κρουαζιέρα, Αντώνης Χανδρής, με δίδαξε ότι ο καλός επιχειρηματίας, ο καλός Manager, πρέπει να γνωρίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να παραδώσει τη σκυτάλη στους νέους.

Αυτή μου η απόφαση δεν σημαίνει βέβαια ότι καταθέτω τα όπλα.  Αντίθετα, τώρα πλέον ελεύθερος και απερίσπαστος από υποχρεώσεις συμβουλίων και δραστηριοτήτων Ενώσεων, θα μπορώ να διαθέτω περισσότερο χρόνο και να συνεχίζω να εκφράζω τις απόψεις μου για τα θέματα που απασχολούν την Επιβατηγό και την Κρουαζιερόπλοιο Ναυτιλία μέσω των ΜΜΕ τα οποία με τιμούν και φιλοξενούν πάντα τις αναφορές μου, είτε αυτές αφορούν τον τομέα της Επιβατηγού Ναυτιλίας και Κρουαζιέρας, είτε τον τομέα της Ναυτικής Εκπαίδευσης.

Θέλω να σας εκφράσω τις θερμότερες ευχαριστίες μου για την άψογη και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια η οποία είμαι βέβαιος ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, μια και θα συνεχίσω να βρίσκομαι στην ίδια γειτονιά της Κρουαζιέρας».

Η επιστολή

Το newmoney.gr δημοσιεύει την επιστολή  του Μιχάλη Λάμπρου προς τον πρόεδρο της Ένωσης Θ.Κόντε.

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,
Αγαπητέ φίλε και συνεργάτη Θεόδωρε,

Όπως ενθυμείσαι προ μηνών συζητήσαμε το θέμα των προσεχών αρχαιρεσιών της Ενώσεώς μας, και σου εξήγησα ότι δεν επιθυμώ να είμαι ξανά υποψήφιος για το νέο Δ.Σ, όχι μόνο διότι η εταιρεία μας έχει δυστυχώς μόνο ένα πλοίο στην Ένωση, και κατά συνέπεια μια θέση εκπροσώπου την οποία ασυζητητί θα έχεις εσύ, αλλά διότι πιστεύω ότι μετά από υπηρεσία μου στην Επιβατηγό και στην Κρουαζιερόπλοιο Ναυτιλία επί πενήντα πέντε συναπτά έτη, εκ των οποίων είκοσι χρόνια στα διοικητικά συμβούλια Ενώσεων επιβατηγών και κρουαζιεροπλοίων, έκλεισα τον κύκλο των δραστηριοτήτων μου από υπεύθυνες θέσεις, ειδικά στον τομέα της Κρουαζιέρας.

Επίσης πιστεύω, όπως επανειλλημένα έχω διατυπώσει στο παρελθόν, ότι από εδώ και πέρα, σειρά για δραστηριότητες έχουν οι νέοι, και ευτυχώς είναι και πολλοί αλλά και πλήρως κατηρτισμένοι σε θέματα Κρουαζιέρας, και αξίζει να προωθηθούν.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι καταθέτω τα όπλα.  Αντίθετα τώρα πλέον ελεύθερος και απερίσπαστος από υπευθυνότητες συμβουλίων ενώσεων, θα μπορώ να εκφράζω ελεύθερα και χωρίς καμμία κακόπιστη κριτική από ορισμένους καλοθελητές, τις απόψεις μου που όπως γνωρίζεις είναι και πολλές και επίκαιρες, και καλύπτουν όλο το φάσμα της Επιβατηγού και Κρουαζιεροπλοίου Ναυτιλίας.

Θέλω να εκφράσω σε σένα και μέσω εσού, σε όλα τα μέλη του Δ.Σ της Ενώσεως, τις θερμότερές μου ευχαριστίες για την άψογη και καθόλα εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε, και στο διάστημα που υπηρετήσαμε στον ΣΕΕΝ, αλλά και τώρα με την νέα μορφή της Ενώσεως.  Παρά το ό,τι πολλές φορές είχαμε διαφωνήσει με ορισμένους, κυρίως σε θέματα τακτικής και δημοσίων επαφών, εν τούτοις πάντα στο τέλος πρυτάνευε η λογική και η ομόφωνη προς τα έξω παρουσία της Ενώσεως.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα εσένα για την αφιλοκερδή φιλοξενία των Γραφείων της Ενώσεως, αλλά και τον Γενικό μας Διευθυντή κ. Καλούδη και το προσωπικό, για την άψογη καθημερινή συνεργασία και ενημέρωση σε όλα τα τρέχοντα θέματα.

Η περίοδος της συνεργασίας μας στην ΕΕΚ&ΦΝ θα μείνει με ανεξίτηλα γράμματα στη σκέψη μου ως μια από τις καλύτερες και αποδοτικότερες περιόδους της πολυετούς παρουσίας μου στην Ελληνική και στην Ελληνόκτητη Ναυτιλία.
Επειδή θέλω να διευκολύνω και εσένα αλλά και τα μέλη του Δ.Σ και τα μέλη της Ενώσεως για τη λήψη αποφάσεων ως προς τη συγκρότηση του νέου Δ.Σ, επιθυμώ με την παρούσα επιστολή μου να παραιτηθώ από τώρα από τη θέση του Αντιπροέδρου του κλάδου της Κρουαζιέρας.

Η απόφασή μου για παραίτηση είναι οριστική και αμετάκλητη, και σίγουρα θα βοηθήσει στην ευκολότερη συγκρότηση του νέου Δ.Σ της Ενώσεως.  

Βέβαια δεν θα είμαι μακριά σας. Απλά μετακομίζω στη διπλανή πόρτα, το κουδούνι της οποίας όλοι σας γνωρίζετε και θα είμαι πάντα πρόθυμος, αν παραστεί ανάγκη, να σας εκφράζω καθαρά συμβουλευτικές απόψεις.

Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία στις προσεχείς αρχαιρεσίες, και στην Ένωσή μας να πορεύεται για πάρα πολλά χρόνια σε δρόμο επιτυχιών και να αξιωθούμε να ξαναδούμε κρουαζιερόπλοια με τη Γαλανόλευκη στη πρύμνη τους.

Με ξεχωριστή μου επιστολή θα ενημερώσω για αυτήν μου την απόφαση τα ΜΜΕ, τα Υπουργεία και όλους τους φορείς που συνεργάζονται με την Ένωση.

Με εκτίμηση,



__________________
Μιχάλης Λάμπρος
Γενικός Διευθυντής
MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC.


Κοινοπ.: κον. Αντώνιο Καλούδη, Γεν. Διευθυντή ΕΕΚ&ΦΝ
               κον. Ιωάννη Ευσταθίου, Αντιπρόεδρον ΕΕΚ&ΦΝ
         κον. Γεώργιον Κουμπενά, Γεν. Γραμματέα ΕΕΚ&ΦΝ»










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.