Μετά από συνεννόηση με το εποπτεύον Υπουργείο
Ναυτιλίας και Αιγαίου και το ΤΑΙΠΕΔ, η ΟΛΠ Α.Ε. ζήτησε από την ΣΕΠ Α.Ε.-Cosco παράταση
του χρόνου διαπραγματεύσεων μέχρι τις 29.08.2013 για τον φιλικό διακανονισμό
που προβλέπει την παραχώρηση του δυτικού τμήματος τςη προβλήτας ΙΙΙ στους
Κινέζους.
Όπως είναι γνωστό μετά τη συνυπογραφή του
ΜoU στις 26.06.2013, διαπιστώθηκαν νομικά, τεχνικά και
οικονομικά θέματα, τα οποία απαιτούν πρόσθετες τεκμηριώσεις καθώς και
διευκρινιστικές θέσεις επί ερωτημάτων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στόχος και των
δύο πλευρών είναι η επίτευξη συμφωνίας για την κατασκευή και του δυτικού
τμήματος της Προβλήτας ΙΙΙ με πλήρη ασφάλεια δικαίου και κατοχύρωση των
αμοιβαίων συμφερόντων ΟΛΠ και ΣΕΠ. Στρατηγικός στόχος και των δύο πλευρών είναι
να καταστεί το Container Terminal και το λιμάνι του Πειραιά βασικός κόμβος της
ναυτιλιακής και λιμενικής αγοράς.
Το κόστος
κατασκευής του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, σύμφωνα με την Cosco θα ανέλθει 224
εκατομμύρια ευρώ και θα
δημιουργήσει 500 μόνιμες νέες θέσεις εργασίας και 200 επιπλέον θέσεις για τα
τρία χρόνια που θα διαρκέσει η κατασκευή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.