Σε διαρκή ρότα ποιοτικής αναβάθμισης βρίσκεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Αυτό προκύπτει από την ηλικιακή σύνθεση του ελληνικού στόλου, αφού, από τα 44,023 εκατ. κoχ, συνολικής χωρητικότητας το Μάιο του 2013, τα 35,59 εκατ. κοχ αφορούσαν πλοία ηλικίας μέχρι 15 ετών.
Αντίστοιχα, το Μάιο του 2012, από τα 44,042 εκατ. κοχ, συνολικής
χωρητικότητας τα 34,423 κοχ αφορούσαν πλοία ηλικίας μέχρι 15 ετών.
Αντίστοιχα, το Φεβρουάριο του 2013, από τα 43,735 εκατ. κοχ συνολικής
χωρητικότητας, τα 35 εκατ. κοχ αφορούσαν πλοία ηλικίας μέχρι 15 ετών.
Σε ό,τι αφορά τον αριθμό πλοίων το Μάιο του 2013, παρουσιάζεται μια
μικρή κάμψη σε σχέση με τον αντίστοιχο Μάιο του 2012 (1.926 φέτος 1.989
πέρυσι), ενώ βρίσκεται στα ίδια επίπεδα σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα.
Ωστόσο, έχει σημειωθεί αύξηση σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα, σε σχέση με
το Φεβρουάριο του 2013 κατά 288.000 κοχ. Η ποιοτική αναβάθμιση του υπό
ελληνική σημαία στόλου είναι αποτέλεσμα των τεράστιων επενδύσεων που
έχουν κάνει, την τελευταία δεκαετία, οι Ελληνες εφοπλιστές σε νεότευκτα
πλοία.
Ο ελληνικός εφοπλισμός, σύμφωνα με τα στοιχεία τόσο της Ελληνικής
Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου, όσο και σύμφωνα με τα
στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, συνεχίζει να στηρίζει το
ελληνικό νηολόγιο, παρά τη μεγάλη κρίση που ταλαιπωρεί τη παγκόσμια
ναυτιλία. Συγκεκριμένα, βάσει της ετήσιας έκθεσης του Committee το
Μάρτιο του 2013, η ελληνική σημαία παρέμενε η πρώτη επιλογή των Ελλήνων
εφοπλιστών, με 829 πλοία και 73,44 εκατ. dwt. Ακολουθούσε η Λιβερία με
442 ελληνόκτητα πλοία, χωρητικότητας 45,57 εκατ. dwt, και τρίτη η Μάλτα
με 561 πλοία, χωρητικότητας 41,53 εκατ. dwt.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.