Υπό τον έλεγχο του ΟΛΠ έχει ζητήσει ο κ. Βαρβιτσιώτης να τεθεί το λιμάνι κρουαζιέρας του Φαλήρου, σε περίπτωση που τελικά υπάρξει ενδιαφέρον και γίνει το έργο. «Αυτό που έθεσα εγώ στο τραπέζι της συζήτησης είναι, σε περίπτωση που προχωρήσει το “λιμάνι - κρουαζιέρα” στο Φαληρικό Ορμο στον εξωτερικό λιμενοβραχίονα της μαρίνας του σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, αν υπάρχει κάποια πρόταση μέσα στα πλαίσια των συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα από “κρουαζιεράδες”, είναι η ανάγκη αυτό να ανήκει στο έλεγχο του ΟΛΠ». Και αυτό γιατί όπως εξήγησε: «Εμείς ζητάμε έναν κρατικό έλεγχο στα τιμολόγια της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας.
Ακόμη και όταν ο ΟΛΠ -αν- προχωρήσει σε οριστική αποκρατικοποίηση,
εμείς θέλουμε να έχουμε έναν κρατικό έλεγχο. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να
μετατραπεί το λιμάνι του Πειραιά σε ένα πάρα πολύ ακριβό λιμάνι».
Αναφορικά με το αν υπάρχουν προτάσεις για το Φάληρο, σημείωσε ότι
υπάρχει μια θέση από τις εταιρείες κρουαζιέρας η οποία λέει ότι αν τους
παραχωρούσε το ελληνικό κράτος θέσεις στον Φαληρικό Ορμο θα έκαναν και
home port. «Αυτή την πρόταση λοιπόν θέλουμε να τη δούμε σαφώς
διατυπωμένη. Θέλουμε να έχει έναν αυξημένο βαθμό επισημότητας. Βάσει
αυτών των προτάσεων θα αξιολογήσουμε: Αξίζει ή δεν αξίζει να
προχωρήσουμε;», σημείωσε.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τους ναυτικούς και την αντίδρασή τους στην υπουργική απόφαση που δίνει τη δυνατότητα υπογραφής ατομικών συμβάσεων εκεί που δεν υπάρχουν σε ισχύ Συλλογικές Συμβάσεις, ο κ. Βαρβιτσιώτης σημείωσε ότι θα τους δεχθεί ώστε να συζητήσουν το θέμα. Αναφορικά με το λεγόμενο «άρθρο 19» που τελικά δεν ψηφίστηκε στο προηγούμενο νομοσχέδιο και το οποίο έδινε τη δυνατότητα στα ποντοπόρα πλοία και στα σκάφη αναψυχής να υπογράφουν ατομικές συμβάσεις εκεί που δεν υπάρχει σε ισχύ ΣΣΕ, ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέφερε ότι προς στιγμή δεν θα το επαναφέρει.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τους ναυτικούς και την αντίδρασή τους στην υπουργική απόφαση που δίνει τη δυνατότητα υπογραφής ατομικών συμβάσεων εκεί που δεν υπάρχουν σε ισχύ Συλλογικές Συμβάσεις, ο κ. Βαρβιτσιώτης σημείωσε ότι θα τους δεχθεί ώστε να συζητήσουν το θέμα. Αναφορικά με το λεγόμενο «άρθρο 19» που τελικά δεν ψηφίστηκε στο προηγούμενο νομοσχέδιο και το οποίο έδινε τη δυνατότητα στα ποντοπόρα πλοία και στα σκάφη αναψυχής να υπογράφουν ατομικές συμβάσεις εκεί που δεν υπάρχει σε ισχύ ΣΣΕ, ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέφερε ότι προς στιγμή δεν θα το επαναφέρει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.