17 Οκτ 2018

Συμβουλές πέντε Ελλήνων εφοπλιστών για μια πετυχημένη ναυτιλιακή εταιρεία


 



Για το μέλλον της ναυτιλίας και τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν και να ξεπεράσουν οι ναυτιλιακές εταιρείες μίλησαν πέντε  Έλληνες  πλοιοκτήτες  στο πλαίσιο του Marine Money Greek Ship Finance Forum.
Πρόκειται κατά αλφαβητική σειρά για τους Γιάννη  Αλαφούζο, δρ. Ιωάννη Κούστα, Ευάγγελο Πιστιόλη ,  Αριστείδης Πίττα και Γιώργο  Προκοπίου .


Ο  Γιάννης Αλαφούζος, Πρόεδρος και CEO της Okeanis Eco Tankers  καταρχήν αναφέρθηκε αναφέρθηκε στην  ΙPO της Okeanis Eco Tankers στο χρηματιστήριο του Όσλο.  Στη συνέχεια υπογράμμισε   ότι είναι σημαντικό για  μια ναυτιλιακή να ακολουθεί τους «ναυτιλιακούς κύκλους», να προσαρμόζεται στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και να διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με  κορυφαία  ναυπηγεία και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
Επίσης τάχθηκε  υπέρ  της τοποθέτησης scrubbers στα πλοία και έφερε ως παράδειγμα την εταιρεία του  στης οποίας τα περισσότερα πλοία έχουν τοποθετηθεί τα μηχανήματα  αυτά φιλτραρίσματος των καυσίμων ώστε να είναι φιλικά με το περιβάλλον και να μην ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα.

Ο δρ. Ιωάννης Κούστας επεσήμανε ότι για να μπορέσει μία ναυτιλιακή εταιρεία να σταθεί στο νέο περιβάλλον της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας  θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα υιοθετώντας τα νέα τεχνολογικά και χρηματοδοτικά μοντέλα.
Στάθηκε ιδιαίτερα στη συμβολή της τεχνολογίας  τόσο στην   εξοικονόμηση  χρόνου και χρημάτων-κόστους  όσο και στην καταπολέμηση της   γραφειοκρατίας. Όσο αφορά τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση υπογράμμισε ότι η εισαγωγή μίας εταιρείας στο χρηματιστήριο παραμένει ζωτικής σημασίας  αφού δίνει πρόσβαση σε νέα κεφάλαια.

Ο Ευάγγελος  Πιστιόλης, CEO και Προέδρου της TOP ShipsInc συμφώνησε ότι  για να  μπορέσει να σταθεί μία ναυτιλιακή εταιρεία στη σύγχρονη εποχή θα πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται στις καινούργιες συνθήκες της αγοράς.  Και εκείνος με τη σειρά τάχθηκε υπέρ της εγκατάστασης scrubbers στα πλοία και προσέθεσε ότι στο 35% του στόλου  του έχει ήδη τοποθετηθεί το συγκριμένο σύστημα.


Ο  Αριστείδης Πίττας πρόεδρος της Euroseas Ltd. εστίασε  στη χρηματοδότηση  τονίζοντας ότι η πρόσβαση στις ξένες κεφαλαιοαγορές δίνει  λύσεις  στις δυσκολίες που δημιουργεί η ναυλαγορά για μία ναυτιλιακή εταιρεία.  Αναφέρθηκε και στις ασιατικές κεφαλαιαγορές λέγοντας ότι θα απασχολήσουν τις ναυτιλιακές εταιρείες στο μέλλον αφού προς το παρόν είναι η αμερικανική χρηματαγορά  που  τα ηνία.  

Ο   Γιώργιος Προκοπίου, Ιδρυτής και Πρόεδρος της Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas δήλωσε ότι τα μυστικά  της επιτυχίας για μία ναυτιλιακή εταιρεία είναι   η καινοτομία, η διαφοροποίηση και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Επίσης, ανέδειξε τις δυσκολίες που υπάρχουν στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση  εξαιτίας  του αυστηρότερου  ευρωπαϊκού τραπεζικού συστήματος.
 Για  τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, τάχθηκε  υπέρ της μείωσης ταχύτητας και όχι της τοποθέτησης scrubbers  ως  λύση για χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τα πλοία.

 ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.