5 Οκτ 2018

Γκριμάλντι: «Αν μπει πωλητήριο στην Attica Group θα είμαι αγοραστής»

Αναδημοσίευση κειμένου και φωτό από το 
www.newmoney.gr
Βόμβα έριξε ο Εμάνουελ Γκριμάλντι για τα επόμενα σχέδιά του όσον αφορά την ελληνική ακτοπλοΐα. Στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του Συνεδρίου XXII Euromed Convention From Land to Sea.
«Αν μπει πωλητήριο στην Attica Group θα είμαι αγοραστής. Θα με ενδιέφερε. Με ενδιαφέρει ότι έχει προοπτική και είναι βιώσιμο. Δεν με ενδιαφέρει να αγοράσω σκουπίδια. Θα είμαι αγοραστής στην υπόθεση της Attica Group. Έχω ρευστότητα και είμαι έτοιμος να εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία που θα παρουσιαστεί. Φροντίζω να είμαι ο καλύτερος στην αγορά στον τομέα μου ώστε να αντιμετωπίζω τον ανταγωνισμό» και προσέθεσε:

«Να δούμε τι ευκαιρίες θα μου δοθούν. Η εταιρεία, η Μinoan είναι υγιέστατη. Εχει τρία πανέμορφα πλοία, τρία παλάτια και το catamaran Σαντορίνη από τα καλύτερα στην Μεσόγειο». Οι Μινωϊκές κλείνουν το 2018 με κέρδη ενώ έχουν μηδενίσει τα δάνειά τους.
Στην ομπρέλα της Attica Group ανήκουν οι εταιρείες Superfast-Blue Star Ferries-Seaways.
Στη συνέχεια ο Ιταλός πλοιοκτήτης δήλωσε ότι αν δεν εμφανιστεί καμία ευκαιρία στην ελληνική ακτοπλοία «θα έχω διαθέσιμα δικά μου πλοία και στο ελληνικό περιβάλλον και θα είμαι ανταγωνιστικός.»
Επίσης ανακοίνωσε ότι σε τρία πλοία των Μινωϊκών θα τοποθετήσει scrubbers άμεσα μέχρι τον Απρίλιο του 20019 θα είναι έτοιμα.
Ο όμιλος έχει παραγγείλει 12 οικολογικά πλοία και επτά μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών οχημάτων τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Μέσα στο 2018 προστέθηκαν στον στόλο του ομίλου έξι πλοία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.
Στόχος μας είναι το 2019 να αυξήσουμε τον αριθμό των επιβατών κατά δύο ακόμη εκατομμύρια, φθάνοντας συνολικά τα πέντε εκατομμύρια.
Η πολυεθνικότητα των πληρωμάτων και των εργαζομένων καταδεικνύει τις ευρωπαϊκές ρίζες του Ομίλου.
Τα 12 οικολογικά πλοία θα μειώσουν στο μηδέν-zero την εκπομπή ρύπων όταν βρίσκονται στα λιμάνια και κατά 35% όταν ταξιδεύουν. Και αυτό χάρις στη χρήση επαναφορτιζόμενων μπαταριών λιθίου. Θα είναι πρωτοπόρα στην παγκόσμια ναυτιλία τόσο λόγω του μεγέθους τους όσο και για την υψηλή τους τεχνολογία.
Το νέο ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου θα συνδυαστεί με μία ανακατασκευή και βελτίωση όλων των πλοίων του στόλου με οικολογικές μπογιές από σιλικόνη, την τοποθέτηση scrubbers για τα φιλτράρισμα των καυσίμων, ενώ θα αναβαθμισθούν και τα συστήματα προώθησης των πλοίων μας, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να συμβάλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχεται από την παγκόσμια ναυτιλία.
Επίσης ο όμιλος θα κατασκευάσει νέα terminals σε λιμάνια που συνεργάζεται αλλά και χώρους στάθμευσης οχημάτων στο πλαίσιο της προσφοράς ακόμη καλύτερων υπηρεσιών. 
Ο στόχος όσο αφορά τη μεταφορά επιβατών είναι να αυξηθούν από τα τρία εκατομμύρια το 2017 στα πέντε εκατομμύρια το 2019, χάρη και στα έξι νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία που έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο του ομίλου. Πρόκειται για τα Cruise Ausonia και Cruise Sardinia που είναι δρομολογημένα στις γραμμές της Σαρδηνίας, τα «Corfu» και « Florencia» στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, το «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά και το highspeed «Santorini Palace» στο δρομολόγιο Ηράκλειο –Κυκλάδες. Παράλληλα θα γίνουν εργασίες για αύξηση του μήκους των πλοίων «Cruise Roma» και «Cruise Barcelona» οι οποίες θα ολοκληρωθούν το α' τρίμηνο του 2019. Επίσης μελετάται η παραγγελία δύο νέων ferries τύπου Superstar για την θυγατρική του ομίλου Finnlines.
«Η αύξηση του μεγέθους του ομίλου μας βασίζεται στη σκληρή δουλειά των εργαζομένων μας σε όλο τον πλανήτη τόσο των στελεχών της στεριάς όσο και των ναυτικών. Αποφασίσαμε να είμαστε στενά συνδεδεμένοι με τις ρίζες όλων των ευρωπαϊκών κρατών όπου δραστηριοποιούμαστε. Για τον λόγο αυτόν από τους 15.000 εργαζόμενους στον όμιλο οι 12.000 είναι Ευρωπαίοι ενώ τρεις χιλιάδες προέρχονται από τις ΗΠΑ, τα Φιλιππίνες, την Ινδία, της νότια Αμερική και την Νότια Αφρική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.