Ένα «πράσινο τσουνάμι»
κανονισμών πλήττει την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία τα τελευταία χρόνια. Μπορεί
οι νέοι κανονισμοί οι οποίοι γίνονται όλο και πιο αυστηροί με στόχο την προστασία
του περιβάλλοντος να δημιουργούν πονοκεφάλους στα επιτελεία των ναυτιλιακών εταιρειών
όμως τα ο αποτέλεσμα είναι ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει γίνει στην πιο
οικολογική.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της HELMEPA Γιώργο
Γράτσο η ρύπανση της θάλασσας προκαλείται
κατά 90% από τις στεριανές δραστηριότητες έναντι 10% από τις θαλάσσιες. Πριν 10 χρόνια
το ποσοστό ήταν πολύ μεγαλύτερο για την
πλευρά της Ναυτιλίας.
Το 2012 η ναυτιλιακή βιομηχανία ήταν υπεύθυνη
μόλις για το 2,2% των εκπεμπόμενων αερίων
θερμοκηπίου των λεγόμενων "greenhouse gas"
Οι ρύποι της ναυτιλίας
από το 2007-2012 μειώθηκαν από 885 τόνους ανά μίλι σε 796 τ/μ μείωση σε ποσοστό
10,1%. Την ίδια χρονική περίοδο ο αριθμός των πλοίων αυξήθηκε κατά 28,3% και το
εκτόπισμά τους-χωρητικότητά τους κατά
50%.
Σύμφωνα με μελέτη των Robert Goodland και Jeff Anhang που δημοσιεύτηκε στο World Watch Magazine το διοξείδιο του θείου στην ατμόσφαιρα έχει αυξηθεί λόγω του έντονου
θειαφίσματος χωραφιών παγκοσμίως.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.