6 Οκτ 2017

Σε αναστολή το πρόγραμμα ναυπηγήσεων της Attica Group




Η επένδυση στην ΗSW πάγωσε προς το παρόν τα σχέδια της Attica για ναυπηγήσεις πλοίων.
Ειδικότερα ο Όμιλος έχει έτοιμα τρία σχέδια:

1)         Κατασκευή επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου με διπλό μηχανοστάσιο για να μπορεί αν καίε ως καύσιμο και φυσικό αέριο. Θα είναι μήκους     215 μέτρων θα μπορεί να μεταφέρει  1.500 επιβάτες και 230 φορτηγά αφού θα έχει 3.500 γραμμικά μέτρα φορτίου. Προορίζεται   για την Αδριατική, την  Μεσόγειο  και τη Βόρεια  Ευρώπη.
«Έχουμε πάρει τιμές αλλά το έχουμε στον πάγο λόγω HSW. Πήγαμε σε 32 ναυπηγεία. Ενδιαφέρθηκαν τα 13 για  ένα πλοίο με option για ένα ακόμη. Ο τελικός αριθμός των ναυπηγείων από τα οποία θα επιλέξουμε είναι επτά σε Κροατία και Κίνα.  Το κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 150 εκατομμύρια.

2)           Μεσαίο μεγέθους πλοίου όπως το «Blue Star Patmos», το οποίο έχει σχεδιασθεί από Έλληνες ναυπηγούς. Προορίζεται για την κάλυψη δρομολογίων στις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων.
 Το κόστος κατασκευής του είναι  80 με 100 εκατομμύρια  ευρώ σε ναυπηγείο τα ης Κροατίας ή  60 με 80 εκατομμύρια σε ναυπηγείο της Κίνας. Βέβαια όπως επισημαίνουν από την Attica για να  γίνει απόσβεση της αξίας του πλοίου δεν φθάνουν οι  υπάρχουσες κρατικές επιδοτήσεις για τα δρομολόγια στις λεγόμενες άγονες γραμμές, τα δημοσίου συμφέροντος ενώ θα πρέπει η μίσθωση να έχει 10ετή διάρκεια.
   
3)          Το    «Έξυπνο Πλοίο» μήκους  130 μέτρων με 850 μέτρα γκαράζ για 80 φορτηγά κ και 1.200 επιβάτες.
« Το ιδανικό πλοίο  για το Αιγαίο αλλά το σκεφτήκαμε λόγω του Μαρόκου όπου δραστηριοποιείται η Attica» επισημαίνουν τα στελέχη του Ομίλου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.