Γιώργος Λαζαρίδης, Κάλλη Λιβανού, Στέφανος Αγγελάκος, Clinton Webb, Νικόλαος Τριανταφυλλάκης, Βασίλης Σακέλλης |
-Υπήρξε υπερπροσφορά χωρητικότητας τα έτη 2013-2014
- Το 2016 αυξήθηκε ο αριθμός των πλοίων που οδηγήθηκαν στα
διαλυτήρια και αυτό με τη σειρά οδήγησε σε μία πιο υγιή αγορά.
-Το 2017 είναι γεμάτο υποσχέσεις αφού αυξήθηκε η ζήτηση
μεταφοράς προϊόντων
- Σιγά-σιγά αρχίζουν και ανεβαίνουν οι αγορές της Αφρικής όπως
για παράδειγμα τα Μοζαμβίκης και της Τανζανίας συμβάλλοντας στην βελτίωση των δεικτών της ναυλαγοράς.
- Οι εταιρείες
που έχουν μικρή σχέση με τη
ναυτιλία και τη βλέπουν απλά ως επένδυση
ως κέρδος συνέβαλαν στην αύξηση των
παραγγελιών πλοίων. Τα πλοία που ξεκίνησαν να τα ναυπηγούν τώρα θα
πέσουν στο νερό τη διετία 2019-2020 και τότε θα φανεί πόσο θα επηρεάσουν την
αγορά.
-Οι γεωπολιτικές εξελίξεις με τον Δρόμο του Μεταξιού αλλά
και η πολιτική που θα ακολουθήσει τα προσεχή χρόνια το Ντόναλντ Τράμπ είναι παράγοντες που σήμερα δεν διευκολύνουν κάποιον για να κάνει
προβλέψεις για την αγορά.
- Η βελτίωση της αγοράς
οδήγησε στην αύξηση της τιμής των πλοίων. Αυτό χαρακτηρίστηκε λογικό από
τους συμμετέχοντες στο συνέδριο. Θεωρούν όμως παράλογο την ραγδαία αύξηση των
τιμών και ειδικά των νεότευκτων.
- Η ανάπτυξη των διεθνών αγορά θα στηρίξει τη ναυλαγορά
εκτός αν υπάρξουν ραγδαίες γεωπολιτικές εξελίξεις.
- Ο κόσμος της ναυτιλίας αγοράζει σήμερα …προσδοκίες
- Είναι δύσκολη η
πρόσβαση για χρηματοδότηση στις μικρές εταιρείες.
- Και αυτό γιατί όταν
μία εταιρεία χρωστάει στην τράπεζα ένα
εκατομμύριο δολάρια τότε η συγκεκριμένη εταιρεία έχει πρόβλημα. Αν χρωστάει 100 εκατομμύρια δολάρια τότε έχει
πρόβλημα η …τράπεζα
- Οι τράπεζες είναι πλέον πιο επιλεκτικές.
-Τα κινεζικά πιστωτικά ιδρύματα δεν μπήκαν δυνατά για να καλύψουν τον χώρο που άφησαν κενό οι παραδοσιακές στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση δυτικές τράπεζες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.