6 Σεπ 2013

Ναυτιλία: Αύξηση 8,2% της ζήτησης πλοίων ξηρού φορτίου στο επτάμηνο

Η ναυτιλία δείχνει να ανταποκρίνεται στις φουσκοθαλασσιές της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Κατά τη διάρκεια των πρώτων 7 μηνών του 2013, τα νέα πλοία που πέσανε στο νερό αυξήσανε την προσφορά κατά 39,1 εκατομμύρια DWT ενώ  λόγω των διαλύσεων το ίδιο χρονικό η προσφορά μειώθηκε κατά 13,8 εκατομμύρια DWT.

Mε τις προσθαφαιρέσεις προκύπτει ότι η αύξηση της προσφοράς ήταν  25,3 εκατομμύρια τόνους για τους πρώτους 7 μήνες. Σύμφωνα με την Pareto Shipping, για το 2013 η αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς ξηρού
φορτίου εκτιμάται ότι θα ανέρθει στο 8,2%.

«Το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα φορτία Iron Ore και Coal προς την Κίνα παρουσίασαν αύξηση 5,1% και 4% αντίστοιχα ενώ η παραγωγή σιδήρου (Steel Production) της Κίνας αυξήθηκε κατά 9,3%. Το εμπόριο του Iron Ore αναμένεται να αυξηθεί τους τελευταίους μήνες καθώς θα αυξηθεί η παραγωγή/προσφορά από την Αυστραλία και την Βραζιλία, ανεβάζοντας τη συνολική αύξηση στο 10% για φέτος» επισημαίνει σε ανάλυσή του ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος, G.Moundaes SA.
Σύμφωνα με τον CEO της Golden Ocean Group, Herman Billung, η ζήτηση για Capes μέχρι το 2016 θα αυξηθεί κατά 23% καθώς εκτός από την αύξηση του Iron Ore, το εμπόριο του Coal θα υπέρ αποδώσει τα επόμενα χρόνια  ξεπερνώντας και αυτό του Iron Ore καθώς η Κίνα και η Ινδία θα χρειαστούν περισσότερο και καλύτερης ποιότητας Coal από το εγχώρια παραγόμενο.
«Ταυτόχρονα, θετικά είναι και τα νέα για τα Panamax το επόμενο διάστημα, τα οποία εκτός από μία ανοδική πορεία κατά τη διάρκεια του Ιουλίου έχουν κινηθεί πτωτικά» τονίζει ο G.Moundreas SA: «Εκτιμάται ότι το εμπόριο των Grains θα αυξηθεί πάνω από 8% σε ετήσια βάση λόγω της αυξημένης ρεκόρ παραγωγής από τις ΗΠΑ και την αντίθετα αρκετά μειωμένη παραγωγή από την Κίνα το οποίο θα επιδράσει θετικά στα έσοδα των Panamax προς το τέλος του χρόνου». Βάσει των τελευταίων προβλέψεων από την Pareto Shipping, το 2014 και 2015 το συντηρητικό σενάριο προβλέπει για την αύξηση της ζήτησης πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου  ποσοστό  5% ενώ η καθαρή αύξηση των πλοίων, μετά από διαλύσεις, εκτιμάται στο 3,5% αυξάνοντας έτσι το Fleet Utilization από το 86,8% στο 88,1%, δηλαδή στα ίδια  σχεδόν επίπεδα με το 2011, το οποίο συνεπάγεται αύξηση των εσόδων των πλοίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.