Ενώ στο Αιγαίο γίνεται ναυμαχία για τα δρομολόγια και ειδικά στις
Κυκλάδες. Στο Ιόνιο έχει απομείνει ένας και μόνο «παίκτης». Τις γραμμές
από Πάτρα και Κυλλήνη προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το αυτό το
καλοκαίρι θα εξυπηρετεί η «Levante Ferries» του Γιώργου Θεοδόση.
Μέσα
στο 2018 εξαγόρασε την εταιρεία του Διονύση Λυκούδη, την Kefalonia Lines
αποκτώντας το πλοίο «Νήσος Κεφαλονιά». Το άλλο πλοίο που είχε η
εταιρεία του Δ.Λυκούδη το «Alexnadra L» αποσύρθηκε. Ο Γ.Θεοδόσης αγόρασε
και το πλοίο «Ανδρέας Κάλβος» από την Ζante Ferries, το οποίο
δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.
H Levante Ferries είναι η πρώτη εταιρεία που συμμετέχει στο σχέδιο
για χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας στη ναυτιλία. Τον περασμένο Δεκέμβριο
στο λιμάνι της Κυλλήνης εγκαινιάστηκε η πρώτη εγκατάσταση
ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το
επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Fior Di Levante της Levante Ferries στο
οποίο έχει τοποθετηθεί ειδική εγκατάσταση στις ηλεκτρομηχανές του. Το
πλοίο, σε αυτή τη φάση του έργου, δεν θα κινείται με ηλεκτρική ενέργεια
αλλά θα ηλεκτροδοτείται από τη στεριά στη διάρκεια της παραμονής του στο
λιμάνι με αποτέλεσμα να μην παράγει ρύπους και θόρυβο.
Για τη διασύνδεση υπάρχει μία θέση ηλεκτροδότησης και προβλέπονται
τέσσερις επιπλέον αλλά και μία θέση ηλεκτροφόρτισης αφού η χρήση του
ηλεκτρισμού θα γίνεται και για τη φόρτιση μπαταριών που θα χρησιμοποιούν
τα πλοία για μικρότερης διάρκειας πλόες κυρίως σε τοπικά δρομολόγια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.