Το πλοίο θα συνεχίσει να είναι ναυλωμένο από τη γερμανικών συμφερόντων Uniper GlobalCommodities για 14 με 16 μήνες. Η επέκταση άρχισε να ισχύει από την περασμένη Πέμπτη 11 Απριλίου. Ο ημερήσιος ναύλος υπολογίζεται στα 10.800 δολάρια. Το πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα 87.146 τόνων.
Υπολογίζεται ότι τα συνολικά έσοδα για την εταιρεία από τη συγκεκριμένη επέκταση της ναύλωσης θα ανέλθουν στα 4,3 εκατομμύρια δολάρια.
Στο μεταξύ, 16 πλοία της Diana Shipping Services SA πέτυχαν να λάβουν την πιστοποίηση «Qualship 21» την οποία δίνει, μετά από πολύ αυστηρούς ελέγχους, η αμερικανική ακτοφυλακή. Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό καταδεικνύει την υψηλή ποιότητα των πλοίων και βάζει τις πλοιοκτήτριες εταιρείες στην elite της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Τα πιο πρόσφατα πλοία της Diana που πιστοποιήθηκαν ήταν τα m/v «New Orleans» και «SELINA». Και τα 16 αυτά πλοία με το «Qualship 21» είναι υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ.
Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν συγκεκριμένες σημαίες-νηολόγια στα οποία θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένα τα πλοία για να περάσουν από τον έλεγχο της αμερικανικής ακτοφυλακής και να πάρουν αυτό το πολύ σημαντικό πιστοποιητικό που δείχνει την ποιότητα του στόλου και ανοίγει δρόμους για καλούς ναύλους QUALSHIP 21.
Στα τέλη του 2018 ο Συμεών Παληός, τιμήθηκε με το Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής (Lloyd's List / Propeller Club Lifetime Achievement Award) για την επί 50 χρόνια παρουσία του στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.