Σε αύξησης της χωρητικότητας τεσσάρων πλοίων της Finnlines προχωράει ο Όμιλος
Γκριμάλντι προκειμένου να ανταπεξέλθει στη ζήτηση που υπάρχει στην αγορά.
Το κόστος της ανακατασκευής ανέρχεται στα 7ο εκατομμύρια ευρώ και
η συμφωνία κλείστηκε με τα ναυπηγεία Remontowa που έχουν έδρα το
Γκντάνσκ της Πολωνίας.
Η μεταφορική
ικανότητα των συγκεκριμένων πλοίων θα αυξηθεί κατά΄30% αφού σε κάθε ένα από
αυτά θα προστεθούν 1.000 lanes μέτρα και αφορά τη μεταφορά οχημάτων. Τα πλοία είναι ναυπηγήσεως
το 2012.
Η Finnlines για το 2016 ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 68,1 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Όμιλος ακολουθεί επιθετική πολιτική σε ολόκληρη την
Ευρώπη, ώστε να γιγαντωθεί και να αυξήσει το μερίδιο του στην αγορά. Για πρώτη
φορά, o Εμάνουελ Γκριμάλντι έδειξε με
τις τοποθετήσεις του ότι τον ενδιαφέρουν όχι μόνο οι διεθνείς γραμμές, στη
Μεσόγειο και στη Βόρειο Θάλασσα αλλά και οι εσωτερικές γραμμές τόσο στην Ιταλία
όσο και στην Ελλάδα. Ήδη στην πατρίδα του έκανε άνοιγμα σε νέες γραμμές. Πρόκειται για
τις Μπάρι-Βενετία και Σαλέρνο –Γένοβα, ενώ απέκτησε και το 50% της ιταλικής
ακτοπλοϊκής εταιρείας TTT Line.
Στην Ελλάδα τα σχέδιά του είναι η επέκταση στο Αιγαίο μέσω της απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου
της HSW. Μέχρι και πέρσι ο Εμ.Γκριμάλντι έκανε λόγο για τον έλεγχο της
Αδριατικής, ενώ στις εσωτερικές ελληνικές γραμμές φαινόταν να αρκείται στο δρομολόγιο Πειραιάς-Ηράκλειο.
Ο όμιλος διαχειρίζεται 130 πλοία εκ των οποίων τα 112
είναι ιδιόκτητα, με μέσο όρο ηλικίας λιγότερο από 12 χρόνια. Συνδέει με τον
στόλο του 120 λιμάνια σε 47 χώρες σε τέσσερις ηπείρους.
Το 2015 επένδυσε 110 εκατ. δολ. για πιο οικολογικά
πλοία ενώ πέρα από τις επιχειρήσεις αναπτύσσει αξιόλογη δράση στον κοινωνικό
τομέα με το Ίδρυμα Fondazione Grimaldi Onlus.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.