Μπορεί η ναυλαγορά να μην είναι στα καλύτερά της, ως γενική εικόνα, όμως οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες αρχίζουν να μαζεύουν πλοία ενισχύοντας τον στόλο τους. Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά. Ενώ πέρσι όχι μόνο αγόραζαν τα περισσότερα πλοία και ήταν πρώτες στη λίστα, ταυτόχρονα πουλούσαν και τα περισσότερα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους. Εφέτος άλλαξαν τα... κόζα. Οι Έλληνες συνεχίζουν να αγοράζουν τα περισσότερα πλοία από όλους, όμως πουλάνε λιγότερα από ό,τι τις άλλες χρονιές.
Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied στις πωλήσεις πλοίων πρώτοι έρχονται οι Ιάπωνες με 47 κομμάτια, ακολουθούν οι Γερμανοί με 46 και στην τρίτη θέση βρίσκουμε τους Έλληνες με 33 ενώ οι Κινέζοι έχουν δώσει μόλις 17.
Από αυτά τα 33 πλοία που έχουν πουλήσει οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες 18 είναι φορτηγά, 9 δεξαμενόπλοια τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία υγραεριοφόρα.
Βέβαια το επιχειρηματικό δαιμόνιο επικρατεί και εδώ αφού ναι μεν έχουν πουλήσει μέσα στο 2017 λιγότερα πλοία, αλλά έχουν βγάλει περισσότερα χρήματα από τους ανταγωνιστές τους: Συνολικά 624,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ οι Ιάπωνες εισέπραξαν 524,8 και οι Γερμανοί μόλις 285,3 εκατομμύρια για 46 πλοία.
Παγκοσμίως έχουν πουληθεί από τις αρχές του χρόνου 337 πλοία και έχουν εισπραχθεί 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.