Όσο αφορά τις ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι:
- η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsui & Co,
- η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων International Container Terminal Services (ICTS),
- η P&O Steam Navigation Company και
- η DP World (DPW) που είναι θυγατρική της Dubai Port και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) όπου συμμετέχει στο σχήμα αυτό και ο Ιβάν Σαββίδης.
Κλίμα αναταραχής
Στο μεταξύ προβληματίζει η απόφαση του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ να αναβάλει τη σύγκλιση της συνεδρίασή του, την Παρασκευή για την επικύρωση αποφάσεων για την πρόσληψη συνολικά 78 εργαζομένων που θα καλύψουν θέσεις στο τελωνείο και στο εξαγωγικό κομμάτι.
Αποφάσεις που έχουν ληφθεί τις χρονιές 2014-2015-2016. Η κίνηση αυτή σε συνδυασμό με την κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς από τους εργαζόμενους για την όλη διαδικασία που έχει ακολουθηθεί δημιουργεί ένα εκρηκτικό κλίμα στη Θεσσαλονίκη. Το ερώτημα, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς είναι ποιοι επωφελούνται από αυτό το κλίμα.
Επενδύσεις
Στο μεταξύ, το ύψος των επενδύσεων που πρέπει να κάνει η εταιρεία που θα πλειοδοτήσει παραμένει στα 180 εκατομμύρια ευρώ, με χρονικό ορίζοντα τα επτά έτη. Έργο πρώτης προτεραιότητας είναι η επέκταση της 6ης προβλήτας, που σχεδιάστηκε το 1996 και ακόμη δεν έχει υλοποιηθεί. «Από τη διάθεση του ιδιώτη να επενδύσει στην επέκταση της 6ης προβλήτας θα φανεί η πρόθεση και η διάθεση του νέου ιδιοκτήτη να το αναπτύξει σε λιμάνι μεσαίου μεγέθους» επισημαίνουν πηγές του ΟΛΘ.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.