21 Αυγ 2014

"Φέτος είχαμε αυξημένη προσέγγιση μεγάλων σκαφών και αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία"

Η επίσημη αλληλογραφία και το «ναι» της ΕΕ για τη συμφωνία ΟΛΠ - Cosco- Σημεία συνέντευξης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στον τηλεοπτικό σταθμό Mega και την εκπομπή «Πρωινό Mega».

Αναφορικά με την συνεργασία του Υπουργείου Ναυτιλίας με το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να αρθούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια, με στόχο την καλύτερη ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα.

Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Έχουμε άριστη συνεργασία με την κυρία Κεφαλογιάννη και με το Υπουργείο Τουρισμού και γι’ αυτό το λόγο θα πάμε αύριο μαζί για να δούμε και τον τρόπο με τον οποίο θα αναδείξουμε και την Πάτμο ως έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς.
Η Πάτμος είναι πλέον ένα κοσμοπολίτικο νησί, το οποίο πρέπει να το αναδείξουμε, αλλά και γενικά όλο το σύμπλεγμα της Βορείου Δωδεκανήσου.
Από την επόμενη χρονιά, η Πάτμος πρέπει να έχει περισσότερες ακτοπλοϊκές συνδέσεις και να μπορέσει να συνδεθεί και με τα αεροδρόμια της Σάμου και της Κω. Επίσης θα πρέπει να δούμε και τις λιμενικές υποδομές, γιατί φέτος είχαμε αυξημένη προσέγγιση μεγάλων σκαφών και αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία. Ήδη απελευθερώσαμε και αλλάξαμε τον τρόπο λειτουργίας των σκαφών αναψυχής. Με αυτό πετύχαμε να έρθουν στην Ελλάδα μεγάλα και τεράστια σκάφη τα οποία δεν είχαν προσεγγίσει ποτέ την Ελλάδα. Βέβαια καταλαβαίνετε ότι όταν έρχεται ένα megayacht στην χώρα, τα λεφτά που αφήνει χωρίς να έχεις κάνει ούτε ένα ευρώ επένδυση είναι πολλά.

Σχετικά με την αξιοποίηση του αιγιαλού και της παραλίας και την ανάπτυξη του τομέα της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Όποιος έχει δει ποιες τουριστικές υπηρεσίες παρέχει σήμερα η Τουρκία, πως αξιοποιεί τον αιγιαλό της και τις παραλίες της, αντιλαμβάνεται τη διαφορά. Για να ηρεμήσουν και όλοι αυτοί που λένε σήμερα ότι πάμε σε μία άκρατη εμπορευματοποίηση του αιγιαλού και της παραλίας, ενώ πρέπει να κάνουμε το αντίθετο, να πάμε σε μια μεγάλη και ουσιαστική σε βάθος αξιοποίησή του. Ώστε να φιλοξενούμε πολλούς περισσότερους επισκέπτες και σκάφη αναψυχής και κρουαζιερόπλοια.
Εγώ προσωπικά ήρα και τα τελευταία εμπόδια για το homeporting και ήδη εταιρείες, μετά από την άρση αυτών των τελευταίων γραφειοκρατικών εμπόδιων, έρχονται να πάρουν ντόκους κρουαζιερόπλοιων και να τους εκμεταλλεύονται όλο τον χρόνο, πολλαπλασιάζοντας τους επισκέπτες που επισκέπτονται την Ελλάδα.
Το πιο βασικό στοίχημα για μας είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο. Να μην είναι η περίοδος των σαράντα ή των εξήντα ημερών αλλά να προσφέρουμε πολλαπλούς προορισμούς και γι’ άλλες περιόδους. Θα σας πω χαρακτηριστικά ότι σήμερα φτιάχνουμε ένα δίκτυο λιμανιών στην Δυτική Ελλάδα και στην Πελοπόννησο, ώστε να μπορούμε από του χρόνου να φιλοξενούμε κρουαζιερόπλοια την περίοδο που δεν είναι η περίοδος αιχμής, το καλοκαίρι που όλοι θέλουν να πάνε στην Σαντορίνη και στην Μύκονο, αλλά είναι η περίοδος της άνοιξης, του φθινοπώρου και μπορούμε να προσφέρουμε και άλλους προορισμούς όπως παραδείγματος χάρη την Αρχαία Ολυμπία, την Μάνη, το Γύθειο, την Μονεμβάσια, το Ναύπλιο και τις Μυκήνες, την Κόρινθο ή την Πάτρα και τους Δελφούς και να μπορούμε να προσφέρουμε ολόκληρα πακέτα σε εταιρείες κρουαζιέρας τα οποία θα απευθύνονται σε τουρίστες που θέλουν να κάνουν και περιηγητικό τουρισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.