14 Αυγ 2014

Ακτοπλοία: Αύξηση της επιβατικής κίνησης για το 2014


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjAPp6qcV1O2-jqidimqMH9YUfUDRpxKyC7lMMAEvVbT769P_y8DwVOikHQLxcX_UNw41cdk4aYRvqjZPrszDJ7uJCbpPQ3yrHJwKs0PiqRXGgzsMltRqtAy9m9lb8DDGC0QDjPvBaKHpA/s1600/Kavoi.bmp



Αύξηση της επιβατικής κίνησης και μικρή αύξηση του κύκλου εργασιών αναμένουν για το 2014 οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις. 
Σύμφωνα με την έρευνα το 2013 διακινήθηκαν περίπου 13 εκατομμύρια  επιβάτες στα ελληνικά νησιά παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος τα τέσσερα  τελευταία χρόνια λόγω της πτώσης της κίνησης, των συσσωρευμένων ζημιών, της έλλειψης ρευστότητας και  του διπλασιασμού της τιμής των καυσίμων. Οι συνολικές ζημιές του κλάδου της περιόδου 2009-2013 πλησιάζουν το 1δισ.ευρω.

« Η αναβάθμιση των υπηρεσιών και η ανανέωση του στόλου μας βασίστηκε αποκλειστικά στην ιδιωτική πρωτοβουλία και ιδιωτικά κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού. Σήμερα ο ακτοπλοϊκός στόλος τη Ελλάδας είναι ο πιο σύγχρονος στην Ευρώπη» τονίζει η XRTC
«Η ανανέωση του στόλου μας ξεκίνησε κατά την δεκαετία του 2000 ήταν απολύτως αναγκαία και αποτελούσε μονόδρομο για την εξυπηρέτηση των νησιών μας λόγω της μεγάλης ηλικίας των τότε δρομολογημένων πλοίων, της διαμόρφωσης καινούργιων συνθηκών και τις σύγχρονες απαιτήσεις του επιβατικού κοινού. Το έργο αυτό σήμερα έχει υποβαθμιστεί και κινδυνεύει περαιτέρω. Το 2013, δύο  παραδοσιακές ακτοπλοϊκές εταιρίες ανέστειλαν την λειτουργία τους, οι γραμμές Πειραιά-Ρέθυμνο και Πάτρας-Σάμης-Ιθάκης ενώ αντιμετωπίζονται προβλήματα στην εξυπηρέτηση των γραμμών Β. Αιγαίου αλλά και στην γραμμή Ικαρίας-Σάμου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.