Η ιδιαίτερα έντονη μεταβλητότητα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό στον τομέα των διαλύσεων όλο
αυτό το διάστημα με τους Cash Buyers να προσπαθούν να προβλέψουν προς ποια κατεύθυνση θα κινηθεί η αγορά
καθώς οι νομισματικές ισοτιμίες και οι τιμές του σιδήρου έχουν παρουσιάσει έντονες διακυμάνσεις, ιδιαίτερα στην Ινδία, ενώ εικάζεται ότι και το Πακιστάν θα έρθει αντιμέτωπο με υποτίμηση του νομίσματος λίαν συντόμως.
Στην Ινδία, η αποδυνάμωση της ρουπίας όλο αυτό το διάστημα σε επίπεδα πάνω από τις 61 ρουπίες
προς το δολάριο σε συνδυασμό με την πτώση των τιμών του σιδήρου κατά $ 25 τον τόνο είχε σαν
αποτέλεσμα την παύση των προσφορών από τους Cash Buyers, λόγω της ρουπίας, αλλά και την
μείωση της αγοραστικής διάθεσης από τους End Buyers, λόγω των χαμηλών τιμών του σιδήρου. Την
προηγούμενη εβδομάδα όμως, το κλίμα αντιστράφηκε με την ρουπία και τις τιμές του σιδήρου να
ανακτούν όλο το χαμένο έδαφος του προηγούμενου διαστήματος και αν υπάρξει σταθεροποίηση σε
αυτά τα επίπεδα, σίγουρα θα δούμε την Ινδία να έχει και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το Μπαγκλαντές, ακόμη δεν έχει δείξει ιδιαίτερη δυναμική, παρά το γεγονός ότι οι τιμές του
σιδήρου έχουν αυξητικές τάσεις. Λόγω του μεγάλου διαστήματος αποχής του από την αγορά,
εκτιμάται ότι η μόνη επιλογή του Μπαγκλαντές είναι να επιστρέψει δυναμικά στην αγορά και ήδη
έχουν αρχίσει και φαίνονται τέτοιου είδους σημάδια, με τις προσφερόμενες τιμές να είναι
βελτιωμένες και αναμένοντας το ξύπνημα της αγοραστικής διάθεσης από τους End Buyers.
Το Πακιστάν, εκμεταλλευόμενο την αποχή των ανωτέρω 2 ανταγωνιστών του, ήταν αυτό που
κυριάρχησε στην αγορά όλη αυτή την περίοδο προσφέροντας τα υψηλότερα επίπεδα τιμών και
κατατάσσοντας το στην πρώτη θέση από πλευράς αγορών. Όπως όλα δείχνουν, ύστερα από ένα
διάστημα κυριαρχίας 2 μηνών περίπου, η διόρθωση είναι αναμενόμενη καθώς η ρουπία έχει αρχίσει
και αποδυναμώνεται από την προηγούμενη εβδομάδα αλλά και η πολιτική αστάθεια που επικρατεί
κάνει τους αγοραστές να είναι πιο επιφυλακτικοί.
Στη Κίνα, ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει τίποτα όλο αυτό το διάστημα, καθώς τα διαλυτήρια της
συνεχίζουν και είναι απασχολημένα με τα πλοία της Cosco και της China Shipping και δεν
αναμένεται να υπάρξει αλλαγή της εικόνας το επόμενο διάστημα.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 604,509 DWT, εκ των οποίων
περίπου το 92% (555,936 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 8% (48,573 DWT) δεξαμενόπλοια,
και καθόλου Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 455 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 460 - $ 490 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 290 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.