Σταθερά πάνω από τις 1.000 μονάδες βρίσκεται ο δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου γεμίζοντας με συγκρατημένη αισιοδοξία τον κλάδο.
Σύμφωνα με ανάλυση του Forbes ο BDI από τον Φεβρουάριο έχει αυξηθεί κατά περίπου 120%.
Όμως συνεχίζει και είναι περίπου 90% µειωµένος από τα υψηλά επίπεδα ρεκόρ του 2008. Επισηµαίνει ότι για άλλη µία φορά η Κίνα είναι η κύρια αιτία για την βελτίωση της ναυλαγοράς λόγω όµως της αύξησης των εισαγωγών σε καλαμπόκι. Τον Ιούνιο, οι εισαγωγές της Κίνας σε καλαμπόκι αυξήθηκαν σχεδόν 30 φορές σε ετήσια βάση φτάνοντας τους 872,919 μετρικούς τόνους. Στο σύνολο του πρώτου εξαµήνου του έτους οι εισαγωγές της Κίνας έκλεισαν στους 2,65 εκ. τόνους, σχεδόν διπλάσια ποσότητα από την αντίστοιχη του 2014.
«Ο κύριος όγκος των εισαγωγών προήλθε από την Ανατολική Ευρώπη αλλά κυρίως από την Ουκρανία σε ποσοστό 88%. Συνολικά το πρώτο εξάµηνο οι εισαγωγές από την Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν 852% συγκριτικά µε το 1ο εξάµηνο του 2014» επισημαίνει ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA:
«Ο δείκτης, από τα µέσα Ιουλίου, συνεχίζει και διατηρείται στα επίπεδα άνω των 1.000 µονάδων, γεγονός που οφείλεται αποκλειστικά στην θετική πορεία των Capes καθώς οι υπόλοιποι υπό-δείκτες grosso modo βρίσκονται στα ίδια επίπεδα µε µικρές αυξοµειώσεις».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.