Την τήρηση του χρονοδιαγράμματος για την παραχώρηση του
67% της ΟΛΘ ΑΕ αποφάσισε το ΤΑΙΠΕΔ. «Καμία
παρέκκλιση, καμία παράταση» επεσήμαναν στο «newmoney.gr» κύκλοι του Ταμείου. Οι προσφορές για τον διαγωνισμό, έπειτα από
συνεχόμενες αναβολές, έχει προσδιοριστεί να κατατεθούν στις 24 Μαρτίου 2017,
που είναι η καταληκτική ημερομηνία.
Όσο αφορά τις ενδιαφερόμενες εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον είναι η ιαπωνικών
συμφερόντων Mitsui & Co, η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων
International Container Terminal Services (ICTS), η P&O Steam Navigation
Company - DP World (DPW) που είναι θυγατρική της Dubai Port και το σχήμα της
Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) όπου συμμετέχει στο σχήμα αυτό και ο
Ιβάν Σαββίδης.
Δεν δείχνει
ενδιαφέρον πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, η APM Terminals, θυγατρική της Maersk
που αρχικώς έπαιζε δυνατά.
Μεγαλύτερο ενδοαφέρον φέρεται να έχουν η ιαπωνική
Mitsui&Co και το γερμανικό fund της
Deutsche Invest στο οποίο συμμετέχει και
ο Ιβάν Σαββίδης.
Το ύψος των επενδύσεων που πρέπει να κάνει η εταιρεία
που θα πλειοδοτήσει παραμένει στα 180 εκατομμύρια ευρώ, με χρονικό ορίζοντα τα
επτά έτη. Όμως μειώνονται οι στόχοι για την κίνηση του λιμανιού της
Θεσσαλονίκης στους όρους της τελικής τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης η
οποία είναι εδώ και σχεδόν έναν μήνα αναρτημένη
στο virtual data room του ΤΑΙΠΕΔ.
Έργο πρώτης προτεραιότητας είναι η επέκταση της 6ης
προβλήτας, που σχεδιάστηκε το 1996 και ακόμη δεν έχει υλοποιηθεί. «Από τη
διάθεση του ιδιώτη να επενδύσει στην επέκταση της 6ης προβλήτας θα φανεί η
πρόθεση και η διάθεση του νέου ιδιοκτήτη να το αναπτύξει σε λιμάνι μεσαίου
μεγέθους» επισημαίνουν πηγές του ΟΛΘ.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.