ενδιαφέροντος στον τομέα των διαλύσεων, το οποίο άλλωστε τεκμηριώνεται και από τον αυξημένο
όγκο και παρά το γεγονός αρκετές από τις αγορές γίνανε και γίνονται σε ιδιαίοτερα ανταγωνιστικές
τιμές οι οποίες εμπεριέχουν και το premium της σπέκουλας καθώς η ρευστότητα που επικρατεί στις
νομισματικές ισοτιμίες αλλά και οι διακυμάνσεις των τιμών του σιδήρου «επιτρέπουν» τέτοιου
είδους παιχνίδια.
Στην Ινδία, η ανατίμηση της ρουπίας την προηγούμενη εβδομάδα στα «ασφαλή» επίπεδα των 61-62
προς το δολάριο, ύστερα από την προ 2 εβδομάδων υποτίμηση της στα 64, σε συνδυασμό με την
ανοδική πορεία των εγχώριων τιμών του σιδήρου, άνοιξε και πάλι την όρεξη στους Cash Buyers για
προσφορές σε ελκυστικές τιμές για τους πλοιοκτήτες, προσφέροντας όμως και την απαιτούμενη
βεβαιότητα στους End Buyers ώστε να προχωρούν σε συμφωνίες και αγορές.
Το Πακιστάν, αγνόησε τις συνεχιζόμενες πιέσεις που δέχεται η ρουπία η οποία διαπραγματεύεται
πάνω από τις 107 στο δολάριο, καθώς βλέποντας ότι αρχίζει και μένει εκτός αγοράς και να χάνει
πλοία από τους 2 ανταγωνιστές του ακόμη και για VLCC όπου έχει το γνωστό πλεονέκτημα του “Gas
Free for Man Entry”, μπήκε δυνατά στην αγορά και επικρατεί η πεποίθηση ότι θα συνεχίσει με αυτή
τη διάθεση το επόμενο διάστημα και μάλιστα με αύξηση των τιμών.
Το Μπαγκλαντές, ύστερα από μία δυναμική επιστροφή τις προηγούμενες ημέρες και ύστερα από
μεγάλο διάστημα απραξίας, ήρθε αντιμέτωπο με την πτωτική πορεία των τιμών του σιδήρου κατά $
20 τον τόνο ενώ ταυτόχρονα η πολιτική αστάθεια και οι απεργίες συνεχίζονται. Παρ’ όλα ταύτα
πράξεις συνεχίζουν και γίνονται και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές καθώς εκτιμάται ότι μετά τις
εκλογές στις 23 Ιανουαρίου θα υπάρξει αναστροφή του κλίματος και αύξηση των τιμών του
σιδήρου.
Η Κίνα, συνεχίζει να μην υπάρχει στην αγορά και συνεχίζει να χάνει πλοία από την Ινδονησία και
το Βιετνάμ. Περιμένουμε, όπως έχουμε προαναφέρει ότι λόγω της ανανέωσης των αδειών
λειτουργίας των διαλυτηρίων όπου θα πρέπει να παρουσιάσουν και συγκεκριμένο αριθμό διαλύσεων
οι τιμές θα παρουσιάσουν άνοδο, όπως παραδοσιακά γίνεται προς το τέλος του χρόνου.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 1,368,782 DWT, εκ των οποίων περίπου το 56% (766,712
DWT) ήτανε Bulkers, το 29% (401,861 DWT) Tankers και το 15% (200,209 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 400 - $ 425 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 400 - $ 425 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 400 - $ 430 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 330 - $ 340 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ: G.Mounndreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.