Δεύτερον, παρατηρείται ότι τα δάνεια που έχουν σχέση με Ελληνες πλοιοκτήτες δεν αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως αντιμετωπίζονται των Σκανδιναβών ή άλλων Ευρωπαίων εφοπλιστών. Οπως εξηγεί στη «Ν», αυτό συμβαίνει λόγω του μοντέλου του κινεζικού χρηματοπιστωτικού συστήματος, το οποίο επηρεάζεται από την κρίση στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να υπάρχει διαφοροποίηση. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει, αυτό δεν πρέπει να σ
υμβαίνει γιατί, πρώτον, δεν έχει καμία σχέση η εθνικότητα του εφοπλιστή με τη διεθνή ναυτιλιακή αγορά, και δεύτερον γιατί οι Ελληνες πρωτοστατούν στην κινεζική ναυπηγική αγορά και θα έπρεπε να τυγχάνουν καλύτερων όρων από άλλους ανταγωνιστές.
Τρίτο θέμα που θέτει ο κ. Ξηραδάκης είναι οι μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στις αποφάσεις για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ολοκλήρωσης της χορήγησης των δανείων.
Τέταρτο είναι ότι οι Κινέζοι δεν χορηγούν δάνεια για αγορές μεταχειρισμένων πλοίων, αλλά και για ναυπηγήσεις εκτός Κίνας. «Οι κινεζικές τράπεζες θα έπρεπε να νιώθουν επίσης άνετα να χρηματοδοτούν τους Ελληνες εφοπλιστές ακόμα και για μεταχειρισμένα πλοία, κάτι που δεν γίνεται τώρα. Η ελληνική ναυτιλία, άλλωστε, εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό μεταφορικές ανάγκες της Κίνας».
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική-Μερική Αναδημοσίευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.