Η ναυλαγορά αντέχει στις 1.500 μονάδες και χθες ο δείκτης έκλεισε
στις 1.573 μονάδες. Τα Capes και τα Panamax παρουσιάζουν διορθωτικές
τάσεις προς τα κάτω ενώ τα Supramax και τα Handysize συνεχίζουν αργά
αλλά σταθερά την ανοδική τους πορεία.
«Οι
περισσότεροι αναλυτές προβλέπουν βελτίωση της ναυλαγοράς από το 2014
γεγονός που αντικατοπτρίζεται από το αυξημένο ενδιαφέρον των πλοιοκτητών
για νέες παραγγελίες και αγορά μεταχειρισμένων πλοίων αλλά και από την
αύξηση ενδιαφέροντος από επενδυτικά σχήματα (Funds) που έχουν αρχίσει να
τοποθετούνται στη ναυτιλία λόγω των χαμηλών τιμών των πλοίων (Asset
Values) αλλά και την θεώρηση για βελτίωση της αγοράς» επισημαίνει ο
ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA.
Υπάρχουν και
εκείνοι που είναι πιο συντηρητικοί στα προβλέψεις τους όπως ο Γενικός
Διευθυντής της China Cosco Bulk Shipping, Xu Zunwu ο οποίος εκτιμά ότι
«ο κύκλος της πτωτικής πορείας της αγοράς λόγω της υπέρ-προσφοράς
χωρητικότητας έχει φτάσει στο τέλος της αλλά θα χρειαστούν 2 – 3 χρόνια,
όπου η αγορά θα είναι «εύθραυστη» και θα κυμανθεί στα τωρινά επίπεδα».
Επιπλέον
συμβουλεύει τους πλοιοκτήτες να επιδείξουν πειθαρχία και υπευθυνότητα
με το να μην βάζουν νέες παραγγελίες ώστε η ανάκαμψη να έχει πιο γερές
βάσεις και μεγαλύτερη διάρκεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.