Πάνω από οκτώ δισ. δολ μπορεί να επιβαρυνθεί ο ελληνόκτητος στόλος τα
επόμενα χρόνια, αν αποφασισθεί ένας μεγάλος αριθμός πλοίων να
χρησιμοποιήσει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Το κόστος μετατροπής είναι αρκετά υψηλό ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις καθίσταται ασύμφορο. Επίσης για ένα επιβατηγό πλοίο μεγάλης χωρητικότητας όπως είναι τα πλοία των γραμμών της Αδριατικής οι πρώτοι υπολογισμοί φέρνουν το κόστος μετατροπής του σε πλοίο που θα καίει LNG, αντί του συμβατικού καυσίμου, να φθάνει στα 15 εκατ. ευρώ. Παγκοσμίως το κόστος χρήσης του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου υπολογίζεται σε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ
Το κόστος μετατροπής είναι αρκετά υψηλό ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις καθίσταται ασύμφορο. Επίσης για ένα επιβατηγό πλοίο μεγάλης χωρητικότητας όπως είναι τα πλοία των γραμμών της Αδριατικής οι πρώτοι υπολογισμοί φέρνουν το κόστος μετατροπής του σε πλοίο που θα καίει LNG, αντί του συμβατικού καυσίμου, να φθάνει στα 15 εκατ. ευρώ. Παγκοσμίως το κόστος χρήσης του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου υπολογίζεται σε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.