Την
ανοδική στροφή στην αγορά του ξηρού φορτίου περιμένουν από το 2014 οι διεθνείς
αναλυτές. Για τον λόγο αυτό όλοι τηρούν στάση αναμονής δεν πουλάνε ούτε αγοράζουν
και η κίνηση στον τομέα αυτό είναι υποτονική.
- Στα Panamax, το ‘OCEAN
LION’ 75.656 DWT (2005 – Sanoyas) πουλήθηκε σε Έλληνες
στα 20
εκ.δολ.,
το ‘VOLUMNIA’ 76.015 DWT (2002 – Tsuneishi Zosen’ αγοράστηκε στα 15,5 εκ. και το ‘PRIDE OF INDORE’ 75.230 DWT (1996 – Fincantieri) πουλήθηκε σε Κινέζους στα 7,4 εκ.
Στα Ultramax, το ‘SUPRA CHALLENGER I’ 61.462 DWT (2013 – Iwagi Zosen) και το ‘SUPRA
CHALLENGER
2’ 61.455 DWT (2013 –
Iwagi Zosen) πουλήθηκαν enbloc στα 60 εκ.
Στα Supramax, το ‘MEDI CHENNAI’ 55.862 DWT (2005 – Kawasaki) πουλήθηκε στην Pacific Basin στα 19 εκ.
Στα Handysize, το ‘BEACON
SW’ 32.327 DWT (2007 –
Kanda S.B) και το ‘PHAROS SW’ 32.312 DWT (2007 – Kanda S.B) πουλήθηκαν enbloc στα 37εκ., το ‘OLEG’ 27.900 DWT (1995 –
Nakai S.B) με Dry Dock due αγοράστηκε στα 7,6 εκ. και το ‘GLOBAL CHALLENGER’ 25.012 DWT (1998 – Imabari) πουλήθηκε στα $ 6,3 εκ.
Όσο
αφορά στον τομέα των tankers έγιναν οι ακόλουθες πράξεις: Στα Suezmax, το ‘TENERIFE
SPIRIT’ 149.990 DWT (2000 – Daewoo) πουλήθηκε στην Eurotankers στα 16,3 εκ.
Στα Chemicals, το ‘PETER SCHULTE’ 12.940 DWT (2006 –
Sambo Tongyoung) και το
‘PAUL SCHULTE’ 12.972 DWT (2006 - Sambo Tongyoung) πουλήθηκαν enbloc στα 24 εκ. και το
‘ACACIA’ 7.100 DWT (2005 –
Selah Shipyard) με το ‘JASMIN’ 6.995 DWT (2010 –
Argem Shipyard) πουλήθηκαν
enbloc σε Γερμανούς στα 14 εκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.