13 Νοε 2013

Ναυτιλία: Λιγοστές οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων και tankers






Την ανοδική στροφή στην αγορά του ξηρού φορτίου περιμένουν από το 2014 οι διεθνείς αναλυτές. Για τον λόγο αυτό όλοι τηρούν στάση αναμονής δεν πουλάνε ούτε αγοράζουν και η κίνηση στον τομέα αυτό είναι υποτονική.

Ειδικότερα στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
- Στα Panamax, το ‘OCEAN LION’ 75.656 DWT (2005 – Sanoyas) πουλήθηκε σε Έλληνες στα 20
εκ.δολ., το ‘VOLUMNIA’ 76.015 DWT (2002 – Tsuneishi Zosen’ αγοράστηκε στα  15,5 εκ. και το ‘PRIDE OF INDORE’ 75.230 DWT (1996 – Fincantieri) πουλήθηκε σε Κινέζους στα  7,4 εκ.
Στα Ultramax, το SUPRA CHALLENGER I’ 61.462 DWT (2013 – Iwagi Zosen) και το SUPRA
CHALLENGER 2’ 61.455 DWT (2013 – Iwagi Zosen) πουλήθηκαν enbloc στα  60 εκ.
 Στα Supramax, το MEDI CHENNAI’ 55.862 DWT (2005 – Kawasaki) πουλήθηκε στην Pacific Basin στα  19 εκ.
  Στα Handysize, το BEACON SW’ 32.327 DWT (2007 – Kanda S.B) και το PHAROS SW’ 32.312 DWT (2007 – Kanda S.B) πουλήθηκαν enbloc στα  37εκ., το OLEG’ 27.900 DWT (1995 – Nakai S.B) με Dry Dock due αγοράστηκε στα  7,6 εκ. και το GLOBAL CHALLENGER’ 25.012 DWT (1998 – Imabari) πουλήθηκε στα $ 6,3 εκ.

Όσο αφορά στον τομέα των tankers έγιναν οι ακόλουθες  πράξεις: Στα Suezmax, το ‘TENERIFE SPIRIT’ 149.990 DWT (2000 – Daewoo) πουλήθηκε στην Eurotankers στα  16,3 εκ.
 Στα Chemicals, το ‘PETER SCHULTE’ 12.940 DWT (2006 – Sambo Tongyoung) και το ‘PAUL SCHULTE’ 12.972 DWT (2006 - Sambo Tongyoung) πουλήθηκαν enbloc στα  24 εκ. και το
ACACIA’ 7.100 DWT (2005 – Selah Shipyard) με το ‘JASMIN’ 6.995 DWT (2010 – Argem Shipyard) πουλήθηκαν enbloc σε Γερμανούς στα  14 εκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.