Το 72% από όλα τα νεότευκτα
που είναι παραδοτέα το 2018 το έχουν παραλάβει Έλληνες εφοπλιστές. Την ίδια ώρα
όμως οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων όλων των τύπων τα τελευταία πέντε
χρόνια μειώνονται σταθερά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue αν όλα τα πλοία που
είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν στις εταιρείες μέσα στο 2018 έπεφταν
τελικά στο νερό τότε ο ελληνόκτητος στόλος
θα αυξανόταν κατά 85 δεξαμενόπλοια, που είναι η μεγαλύτερος αριθμός που
θα έχει παραδοθεί σε έναν χρόνο από το 2010 όταν έφθασαν τα 98 πλοία που έπεσαν
στον νερό σε διάστημα ενός ημερολογιακού
έτους. Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός των φορτηγών πλοίων που παραδόθηκαν σε
ελληνικών συμφερόντων εταιρείες μειώθηκαν στα μόλις 30 για το 2018 που αρνητικό
ρεκόρ όλων των εποχών.
Παγκοσμίως, ήταν προγραμματισμένο
να παραδοθούν μέσα στο 2018 1.966 πλοία. Μέχρι τώρα έχουν πέσει στο νερό μόνο
1.100 που σημαίνει ότι το 44% είναι σε
εκκρεμότητα.
Από την πλευρά των χωρών που είναι στην κορυφή της ναυπηγικής
βιομηχανίας η Κίνα έχει να παραδώσει ακόμη το 50% των πλοίων που έπρεπε βάσει συμβολαίων μέσα στο
2018 ενώ απομένουν δύο μήνες για να
λήξει η χρονιά. Η Ιαπωνία έχει «υπόλοιπο» 25% και η Νότια Κορέα 28%.
ΠΗΓΗ: www.newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.