Με συνεχείς αγορές πλοίων και παραγγελίες για ναυπηγήσεις ο
Όμιλος Capital συμφερόντων του
Βαγγέλη Μαρινάκη έσπασε το φράγμα των 70
πλοίων φθάνοντας έως τώρα, συνολικά, τα
71.
Πρόσφατα, έκλεισε
συμφωνία για την αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου aframax , η αξία
των οποίων σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους φθάνει τα 80 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Όμιλος από τις αρχές του 2019 θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα
υπερδεξαμενόπλοια- VLCC.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα αφορά την κατασκευή τεσσάρων τέτοιου τύπου δεξαμενόπλοιων.
Η συνολικής του αξίας
υπολογίζεται στα 350 εκατομμύρια δολάρια.
Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου ο Βαγγέλης Μαρινάκης προετοίμασε τη δυναμική
του είσοδο στην αγορά της μεταφοράς υγροποιημένου αερίου μέσω της νέα εταιρεία
του ναυτιλιακού του Ομίλου, την Capital
Gas. Υπέγραψε "επιστολή
προθέσεων" - letter of intend, με τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy
Industries, για τη ναυπήγηση μέχρι και 10 LNG carriers. Η συνολική αξία του
ναυπηγικού προγράμματος υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα δύο δισεκατομμύρια
δολάρια.
Η συμφωνία προβλέπει σε πρώτο στάδιο τη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων μεταφορικής ικανότητας 170.000 με 180.000 cbm τα οποία θα παραδοθούν το 2020 και το 2021. Περιλαμβάνει επίσης άλλες δύο option για τη ναυπήγηση 3+3 πλοίων. Το κόστος για την κατασκευή κάθε πλοίου υπολογίζεται από τους διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους στα 184 εκατ. δολάρια.
Η συμφωνία προβλέπει σε πρώτο στάδιο τη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων μεταφορικής ικανότητας 170.000 με 180.000 cbm τα οποία θα παραδοθούν το 2020 και το 2021. Περιλαμβάνει επίσης άλλες δύο option για τη ναυπήγηση 3+3 πλοίων. Το κόστος για την κατασκευή κάθε πλοίου υπολογίζεται από τους διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους στα 184 εκατ. δολάρια.
Αύξηση τζίρου
Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Capital Product Partners L.P. σημείωσε το γ΄ τρίμηνο του 2018 αύξηση τζίρου κατά 17,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Τα συνολικά της έσοδα
έφθασαν τα 73,3 εκατομμύρια δολάρια από 62,7 εκατομμύρια. Η
βασική αιτία είναι αύξηση του
αριθμού των πλοίων του στόλου της εταιρείας
που ακολούθησε την απόκτηση του M/T 'Aristaios' τον Ιανουάριο του
2018 καθώς και στα περισσότερα ταξίδια
των πλοίων.
Τα κέρδη ανέρχονται
στα 6,2 εκατομμύρια δολάρια για το γ’
τρίμηνο. Λογιστικά όμως υπάρχει και μία
απομείωση 28,8 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση του πλοίου M/T 'Amore Mio II' η οποία αν υπολογιστεί
εμφανίζονται στα βιβλία ζημιές 22,6 εκατ. δολαρίων.
Τα κέρδη είναι
αυξημένα κατά 2,2 εκατομμύρια σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του
2018.
Στο μεταξύ η εταιρεία προγραμμάτισε την εγκατάσταση scrubbers σε 14 από τα μεγαλύτερα πλοία της εκ των
οποίων 10 είναι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων,
τρία δεξαμενόπλοια και ένα
φορτηγό πλοίο. Τα συστήματα θα έχουν τοποθετηθεί εγκαίρως , έως το 2020 οπότε
αρχίζει η εφαρμογή των νέων κανονισμών του ΙΜΟ για τη μείωση εκπομπής από τα
πλοία αερίων που μολύνουν την ατμόσφαιρα.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.