30 Οκτ 2013

Γραφείο Εξυπηρέτησης εταιρειών από τη Βουλγαρία δημιουργεί η ΟΛΘ Α.Ε.


 
Τη δημιουργία ειδικού γραφείου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα εξυπηρετεί αποκλειστικά τη διαμετακόμιση φορτίων από και προς τη Βουλγαρία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εμπλεκόμενων εταιριών  ανακοίνωσε σήμερα στη Σόφια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στυλιανός Αγγελούδης.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του λιμένος στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, την οποία παρακολούθησαν εκπρόσωποι δεκάδων βουλγαρικών επιχειρήσεων και ελληνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στη γειτονική χώρα, αλλά και θεσμικοί εκπρόσωποι των Ελλήνων ναυτικών πρακτόρων, εκτελωνιστών και μεταφορέων ο κ. Αγγελούδης σημείωσε ότι η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία επιβλήθηκε από τη θεαματική αύξηση της διακίνησης φορτίων από και προς τη Βουλγαρία μέσω της Θεσσαλονίκης.  Όπως είπε το 2009 το 22,3% (περίπου 5860 TEUs) των transit εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν μέσω του λιμένα Θεσσαλονίκης είχε προέλευση ή προορισμό την Βουλγαρία. To 2010 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 29,5% για να φτάσει το 2012 περίπου στο 39,1% που αντιστοιχεί σε 16.030 TEUs.Τα μέχρι τώρα στοιχεία διακίνησης για το 2013 είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικά. Στο εννεάμηνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την Βουλγαρία ανήλθε σε 15.213  TEUs και είναι αυξημένη κατά 76,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012 κάτι που μας κάνει αισιόδοξους ότι το 2013 θα κλείσει με μεγάλη αύξηση και θα είναι η καλύτερη χρονιά της τελευταίας πενταετίας.
Πάγωμα τιμολογίων το 2014
«Μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στην Βουλγαρία διαμέσου του λιμένα της Θεσσαλονίκης σχεδόν τριπλασιάστηκε, κάτι που αποδεικνύει την δυναμική που υπάρχει στην συγκεκριμένη αλυσίδα μεταφοράς» υπογράμμισε ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος ταυτόχρονα ανακοίνωσε ότι και το 2014 η τιμολογιακή πολιτική της ΟΛΘ ΑΕ θα παραμείνει αμετάβλητη, δηλαδή δεν θα υπάρξουν αυξήσεις.
Ο επικεφαλής της ΟΛΘ ΑΕ κάλεσε τις επιχειρήσεις της Βουλγαρίας να εμπιστευτούν ακόμη περισσότερο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διακίνηση των φορτίων τους, καθώς –όπως είπε- η σχέση του χρόνου εξυπηρέτησης με το κόστος είναι άκρως ανταγωνιστική σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα λιμάνια της νότιας βαλκανικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.