Πριν προλάβει να… «στεγνώσει το μελάνι» από την ανακοίνωση της εισηγμένης
στην αμερικανική χρηματαγορά Dryships του Γιώργου Οικονόμου ότι
εισέρχεται στην αγορά μεταφοράς υγραερίου, ήρθε και η πρώτη κίνηση
καταδεικνύοντας ότι ο έλληνας πλοιοκτήτης ετοιμάζεται για μία ακόμη φορά να
εντυπωσιάσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Πιο συγκεκριμένα, προ ημερών η Dryships ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας μηδενικού κόστους-«zero cost»-
σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η αγορά τεσσάρων υψηλών προδιαγραφών πλοίων
μεταφοράς υγραερίου κατηγορίας Very Large Gas Carriers (VLGC) τα οποία είναι
υπό ναυπήγηση στις γιάρδες της Hyundai
Heavy Industries (HHI). Το κόστος ανέρχεται στα
83,5 εκατομμύρια δολάρια για κάθε πλοίο ή συνολικά 334 εκατομμύρια.
Σήμερα κιόλας η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ενεργοποίησε την πρώτη option για την απόκτηση του πρώτου εκ των τεσσάρων υπό ναυπήγηση πλοίων. Η πρώτη δόση, το 25% περίπου θα δοθεί στα τέλη
Ιανουαρίου. Το VLGC θα είναι χρονοναυλομένο για πέντε χρόνια σε μεγάλη πετρελαϊκή
εταιρεία με δυνατότητα επέκτασης για τρία ακόμη χρόνια. Το πλοίο αναμένεται να παραληφθεί τον Ιούνιο
του 2017. Τα έσοδα α[ο τη χροναύλωση αναμένεται να φθάσουν τα 54 εκατομμύρια δολάρια
και με την τριετή επέκταση τα 92,7 εκατομμύρια.
Ο πρόεδρος
και διευθύνων σύμβουλος της Dryships, Γιώργος
Οικονόμου δήλωσε ικανοποιημένος από την κίνηση αυτή που σηματοδοτεί την πρώτη απόκτηση πλοίου μετά
την αναδιάρθρωση των οικονομικών της εταιρείας και την πρώτη επένδυση στον
τομέα μεταφοράς φυσικού αερίου. Επίσης, υπογράμμισε ότι με την κίνηση αυτή θα
ενισχυθεί η ρευστότητα της εταιρείας άμεσα και θα έχει θετικές επιπτώσεις στα
έσοδά της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.