Ο Εμάνουελ Γκριμάλντι, με την αυγή του 2017 άρχισε να κινείται στη σκακιέρα της ακτοπλοΐας, δρομολογώντας εξελίξεις.
Η απόφασή του να αποσύρει τα πλοία των Μινωικών από τις γραμμές της Αδριατικής έχει προβληματίσει την αγορά. Όχι για αυτή κάθε αυτή την κίνηση, αλλά για το «πού το πάει ο Ιταλός».
Σε μία πρώτη ανάγνωση ο ιταλικός Όμιλος στοχεύει στην αποφυγή ζημιών στην οικονομική χρήση του 2017 για τις Μινωικές Γραμμές.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, «η εκτιμώμενη επίδραση από τη μη δρομολόγηση των πλοίων Cruise Europa και Cruise Olympia τα οποία δραστηριοποιούνταν στη γραμμή της Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκόνα-Τεργέστη), θεωρείται ότι θα επιδράσει θετικά στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2017, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, στην περίπτωση συνέχισης της δρομολόγησής τους, τα καθαρά αποτελέσματά τους για το 2017 θα ήταν ζημιογόνα κατά 1,6 εκατ. ευρώ, η λειτουργική κερδοφορία (ΕΒΙTDA) θα διαμορφώνονταν σε ζημία 1,2 εκατ.ευρώ ενώ τα έσοδα σε 82,7 εκατ.»
Στο μέτωπο της Hellenic Seaways η γαλλική επενδυτική τράπεζα, Lazard, έχει κάνει αποτίμηση του ποσοστού που κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς και ανέρχεται στο 40,4% και έχει σε εξέλιξη τη διαδικασία διερεύνησης ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ίσως και μέσα στον Ιανουάριο, οι Γάλλοι να καλέσουν όσους έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του ποσοστού της Τράπεζας στην HSW για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.
Οι Μινωικές κατέχουν προς το παρόν το 48,4%. Aπό τον περασμένο Φεβρουάριο έχουν δώσει 29,8 εκατομμύρια ευρώ αποκτώντας από μετόχους ένα 15% της HSW.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.