4 Ιουν 2016

Scrap: Πτώση των προσφερόµενων τιµών και µείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος

Πτώση των προσφερόµενων τιµών και µείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος ήταν τα χαρακτηριστικά και της προηγούµενης εβδοµάδας, λόγω των αυξανόµενων φηµών ότι οι νέοι προϋπολογισµοί στο Μπαγκλαντές και το Πακιστάν θα επιφέρουν πρόσθετη φορολογία. Στην παρούσα φάση όλοι περιµένουν τις εξελίξεις, όπου αν τελικά επιβληθεί πρόσθετος φόρος, τότε αναµφίβολα θα δούµε και τις προσφερόµενες τιµές να διορθώνουν αντίστοιχα και την αγορά γενικότερα να χάνει τον βηµατισµό της.
Στην Ινδία, το αγοραστικό ενδιαφέρον βρίσκεται στο ναδίρ και οι όποιοι ελάχιστοι End Buyers δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον, είναι σε τόσο χαµηλά επίπεδα προσφερόµενων τιµών που ουσιαστικά είναι σαν στην πραγµατικότητα να µην ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Το Μπαγκλαντές, έχοντας «στοκάρει» µεγάλο αριθµό πλοίων από τις προηγούµενες εβδοµάδες, απέχει από την αγορά έως ότου κατατεθεί ο νέος προϋπολογισµός και διαπιστωθεί αν τελικά θα επιβληθούν φορολογικές αυξήσεις στον κλάδο των διαλύσεων. Στο Πακιστάν, η κατάθεση του νέου προϋπολογισµού έχει µηδενίσει κάθε αγοραστικό ενδιαφέρον καθώς θεωρείται σίγουρο ότι θα επιβληθεί πρόσθετη φορολογία., ενώ η κατάθεση του προϋπολογισµού θα καθυστερήσει περίπου µία εβδοµάδα λόγω ότι ο Πρωθυπουργός του Πακιστάν είναι στο Λονδίνο για εγχείρηση ανοικτής καρδιάς. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 702,455 DWT περίπου, εκ των οποίων το 71% (500,351 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 7% (45,831 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 22% (156,273 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.