Υποτονική συνεχίζει και παραµένει η αγορά καθώς εκτός από την µείωση της ζήτησης γενικότερα,
ύστερα από ένα ιδιαίτερα έντονο από πλευράς αγοραστικού ενδιαφέροντος 1ο
εξάµηνο, έχουµε ήδη µπει
στην περίοδο του καλοκαιριού όπου η δραστηριότητα πάντα είναι µειωµένη λόγω των µουσώνων,
τον εορτασµό του Ramadan αλλά και φυσικά λόγω και των πρόσφατων προϋπολογισµών στο
Πακιστάν και στο Μπαγκλαντές.
Την ίδια στιγµή, ο Οργανισµός, Ship Recycling Association of
India, εξέδωσε µία ανακοίνωση πριν 2 εβδοµάδες προτρέποντας τους End Buyers να προσφέρουν
τιµές χαµηλότερες από αυτές που υπάρχουν στην αγορά και µάλιστα όρισε και επίπεδα τιµών
επισηµαίνοντας το αρνητικό outlook της αγοράς.
Στην Ινδία, καθώς οι τιµές έχουν σταθεροποιηθεί τις τελευταίες 2 εβδοµάδες έχει αρχίσει και
εµφανίζεται κάποιο αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά σε ιδιαίτερα χαµηλά επίπεδα από τους End Buyers
µε αποτέλεσµα να µην υπάρχει ουσιαστικό ενδιαφέρον από τους Cash Buyers αλλά και από τους
πλοιοκτήτες.
Το Μπαγκλαντές, λόγω του Ramadan, των µουσώνων αλλά και επειδή αγόρασε την πλειοψηφία
των πλοίων κατά τη διάρκεια του 1ου εξαµήνου, δεν αναµένεται να δείξει ιδιαίτερα σηµάδια
δραστηριοποίησης τους επόµενους µήνες.
Στο Πακιστάν, παρά το γεγονός ότι από τις αρχές του Ιουλίου θα επιβληθούν οι νέοι φόροι που
προέκυψαν από την κατάθεση του προϋπολογισµού, παραδόξως δεν υπήρξε αγοραστικό ενδιαφέρον και
όπως όλα δείχνουν, σε χαµηλά επίπεδα θα κινηθεί η αγορά και το επόµενο διάστηµα.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 527,798 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 100% (527,798 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το
0% (0 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.