H κρίση στης ναυλαγορά κυρίως του ξηρού φορτίου έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνει ο αριθμός των πλοίων που δένουν, έστω και προσωρινά. Όμως και σε αυτόν τον τομέα η Ελλάδα έχει καταφέρει να τα κάνει όλα μπάχαλο.
Την περίοδο αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ψυχολογικό παιχνίδι αφού στη ναυτιλιακή αγορά κυκλοφορούν φήμες για τον αριθμό των παροπλισμένων πλοίων που όσο μεγαλώνει η κρίση τόσο αυξάνει.
Σύµφωνα µε πληροφορίες, κάποια πλοία έχουν αρχίσει και δένουν. Για παράδειγµα ακούγεται για περίπου 50 πλοία στην Ελευσίνα, άλλοι λένε για 25 Capes παγκοσµίως, ενώ συνεχίζει να ακούγεται ότι έχουν γίνει 600 αιτήσεις για δέσιµο στην Ελλάδα»
Οι ναυτιλιακές εταιρείες όμως δεν ψάχνουν μόνο στην Ελλάδα για να βρούν αγκυροβόλια και να δέσουν τα πλοία τους. Έντονο ενδιαφέρον δείχνουν για λιμάνια της Αφρικής αλλά και της Άπω Ανατολής και αυτό γιατί αφενός το κόστος είναι μικρότερο και αφετέρου πλοία ξεμένουν σε εκείνες τις περιοχές αφού δεν βρίσκουν ναύλο να γυρίσουν.
Το καθεστώς που επικρατεί όμως δεν είναι συγκεκριμένο με αποτέλεσμα, οι τιμές να διαφέρουν όχι μόνο από κράτος σε κράτος αλλά και από περιοχή σε περιοχή, με αποτέλεσμα να διστάζουν οι πλοιοκτήτες αφού θέλουν να γλιτώσουν και το τελευταίο δολάρια.
Την ίδια, πολλοί είναι εκείνοι που τηλεφωνούν στο Λιμεναρχείο Ελευσίνας ρωτώντας να μάθουν τη διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί για τον παροπλισμό ενός πλοίου, αφού υπάρχει ειδική νομοθεσία.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.