Στην τουριστική σεζόν του 2017 θα αποτυπωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στην κρουαζιέρα από την απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Πειραιά. Το συμπέρασμα προκύπτει από την μειωμένη κίνηση στο booking της επόμενης χρονιάς, που έχει αρχίσει να προκαλεί πολύ μεγάλο προβληματισμό στους κύκλους της ελληνικής τουριστικής αγοράς, ιδιαίτερα στα δύο πολύ μεγάλα λιμάνια (του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης).
Ηδη, η πτωτική κίνηση έχει ξεκινήσει από φέτος, αν και επειδή τα περισσότερα από τα ταξίδια είναι κλεισμένα από πέρυσι, το φαινόμενο δεν έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, μέχρι σήμερα. Αυτό είναι το κακό νέο.
Ωστόσο, υπάρχει και καλό. Η κινεζική εταιρία Cosco έγινε γνωστό ότι ίδρυσε θυγατρική εταιρία στην Κίνα, η οποία θα ασχολείται με τηνκρουαζιέρα και μάλιστα ξεκίνησε από φέτος την δραστηριότητα της.
Τι συνεπάγεται αυτό πρακτικά για την Ελλάδα; Εκτιμάται ή προσδοκάται ότι το πολύ σε 1,5 χρόνο θα φτάσει στη Μεσόγειο και στο Αιγαίο, λύνοντας (και) αυτό το πρόβλημα, που τείνει να δημιουργηθεί. Το πιθανότερο ωστόσο είναι ότι μέχρι τότε ο ελληνικός τουρισμός θα έχει δοκιμασθεί αρκετά, για να επουλωθούν εύκολα και γρήγορα οι όποιες πληγές έχουν ανοίξει. Εκτός και αν μεσολαβήσει, πάλι, κάτι το εξαιρετικά απρόοπτο, όπως συνέβη για παράδειγμα με την περίπτωση της «Αραβικής Ανοιξης» που κυριολεκτικά έσωσε τον ελληνικό τουρισμό
Πηγή: http://www.voria.gr/article/i-cosco-tha-feri-krouazieroplia-se-thessaloniki-ke-pirea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.