2 Αυγ 2015

Π.Λασκαρίδης: «Θα ήμουν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έφευγα από την Ελλάδα».


Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του κ. Πάνου Λασκαρίδη στην Trade Winds, ο οποίος τόνισε: «Θα ήμουν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έφευγα από την Ελλάδα».
Ο κ. Λασκαρίδης μάλιστα επεσήμανε ότι δεν υπάρχει δείγμα από την κυβέρνηση ότι θέλει να αλλάξει το πλαίσιο, ενώ έβαλε κατά των ΜΜΕ αλλά και άλλων εφοπλιστών που με τις δηλώσεις που κάνουν δυναμιτίζουν το κλίμα.

Ένας πλοιοκτήτης που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του σημείωσε ότι στην πραγματικότητα το μόνο που έγινε ήταν να ανοιχθούν τραπεζικοί λογαριασμοί στη Κύπρο, ενώ ένας άλλος είπε ότι το κάναμε επειδή ή Κύπρος είναι κοντά, είναι ένα φιλικό κράτος και επειδή δεν κόστισε τίποτα.
Επίσης άλλες πηγές τόνισαν ότι πολλές εταιρείες που είναι εισηγμένες σε χρηματιστήρια του εξωτερικού ή συνεργάζονται με fund αναγκάστηκαν να αναλάβουν πρωτοβουλίες προκειμένου να παρουσιάσουν στους επενδυτές εναλλακτικά σενάρια, ανάλογα με την πορεία που θα ακολουθούσε η Ελλάδα.
Και όπως χαρακτηριστικά τονίζουν στελέχη της ναυτιλίας, εκτός από το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ναυτιλίας, αυτό που απασχολεί τις εταιρείες είναι και η σταθερότητα που επικρατεί ή θα επικρατήσει στη χώρα.
Για να γίνει κατανοητή η δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας, εκτός από το γεγονός ότι εισφέρει περισσότερα από 13 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία σε ετήσια βάση, με δυνατότητες διπλασιασμού, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ελληνόκτητος στόλος τον οποίο διαχειρίζονται οι Έλληνες εφοπλιστές κυρίως από την Ελλάδα, αποτελεί το 40% του κοινοτικού στόλου. Τα ελληνόκτητα πλοία διασφαλίζουν τον ενεργειακό εφοδιασμό τόσο των ΗΠΑ όσο και της Κίνας, των δύο μεγαλύτερων οικονομιών στον πλανήτη.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.