Τις δυνατότητες που προσφέρει στους Έλληνες εφοπλιστές η Κεφαλαιαγορά
του Λονδίνου παρουσίασαν το LSE και η
Νorton Rose Fulbright κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που οργανώθηκε σε
συνεργασία με το τμήμα εμπορίου και επενδύσεων της βρετανικής πρεσβείας
στην Αθήνα, στο περιθώριο των Ποσειδωνίων.
Οι υπεύθυνοι του LSE κάλεσαν τους εφοπλιστές να προετοιμαστούν έγκαιρα,
ώστε να είναι έτοιμοι όταν προκύψουν οι ευνοϊκές συνθήκες να εισέλθουν
στην τοπική αγορά και να αντλήσουν κεφάλαια.
Εμφανής από την πλευρά των υπευθύνων του LSE ήταν η παραίνεση προς τους
εφοπλιστές να διαχειριστούν το θέμα της υπερβολικής χωρητικότητας σε
πλοία, η οποία έχει οδηγήσει τους ναύλους σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα σημείωσαν ότι «κλειδί» για μια επιτυχημένη άντληση κεφαλαίων
από το LSE είναι η ύπαρξη ενός επιχειρηματικού μοντέλου το οποίο να
μπορεί να αντιληφθεί το επενδυτικό κοινό, καθώς και η επιτυχημένη ομάδα
διοίκησης.
Στο σημείο αυτό ανέφεραν το παράδειγμα των αερομεταφορών λέγοντας ότι
εταιρίες όπως η Ryanair και η easyjet πραγματοποιούσαν στο παρελθόν 16
πτήσεις την ημέρα μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης αλλά ήταν ζημιογόνες,
δείχνοντας εμμέσως πλην σαφώς τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν οι
εφοπλιστές.
Τα στελέχη του LSE σημείωσαν πως οι δύο αεροπορικές μείωσαν αρχικά τις
πτήσεις στο μισό και στη συνέχεια σε 4 ανά ημέρα, με αποτέλεσμα οι
γραμμές να καταστούν κερδοφόρες.
Τα έσοδα της Βρετανίας από ναυτιλιακές υπηρεσίες φτάνουν τα 4,4 δισ.
στερλίνες τον χρόνο, το 25% των ναυτιλιακών εταιριών παγκοσμίως
δραστηριοποιούνται στην τοπική αγορά, ενώ στον τομέα απασχολούνται
10.000 εργαζόμενοι.
Η αγορά ναυτιλιακών υπηρεσιών της Βρετανίας αντιπροσωπεύει το 35% των
ασφαλιστικών συμβολαίων που συνάπτονται με ναυτιλιακές εταιρίες
παγκοσμίως και το 26% του τζίρου των ναυλομεσιτικών εταιριών.
Τα έσοδα από ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες αντιπροσωπεύουν το 2% της
οικονομίας της Βρετανίας, έναντι ποσοστού 3% από κινεζικές, 10% από
αμερικανικές και 15% εταιριών από τη Σιγκαπούρη.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.