13 Μαΐ 2019

Πλατσιδάκης: Ο Έλληνας που ανακηρύχθηκε Προσωπικότητα της χρονιάς για τη διεθνή ναυτιλία

Μία μεγάλη διάκριση για την ελληνική ναυτιλία. Ο Γιάννης Πλατσιδάκης, ένα από τα πιο καταρτισμένα και σεβαστά στελέχη όχι μόνο της ελληνικής αλλά και της παγκοσμίας ναυτιλιακής βιομηχανίας, ανακηρύχθηκε προσωπικότητα της χρονιάς στη διεθνή ναυτιλία από τα Seatrade Awards.

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, ο Διευθυντής του Ομίλου Αγγελικούση, managing director της Maran Dry Management και επίτιμος πρόεδρος της Intercargo, συγκινημένος για τη μεγάλη τιμή που του έγινε, παραλαμβάνοντας το βραβείο του είπε μεταξύ άλλων:
«Είναι βαθειά υπερήφανος για την τιμή που μου έγινε. Αν έπρεπε να αρχίσω την επαγγελματική μου καριέρα σήμερα θα διάλεγα να ακολουθήσω ακριβώς την ίδια ακριβώς ρότα.
Όμως για να είμαι δίκαιος και σωστός απέναντί σας πρέπει να παραδεχθώ ότι δεν την επέλεξα συνειδητά πριν από 41 χρόνια. Από καθαρή σύμπτωση βρέθηκε στον τραπεζικό κλάδο κυρίως στον κλάδο της ναυτιλιακής χρηματοδότησης και ακολούθως στον πραγματικό κόσμο της ναυτιλιακής βιομηχανίας όπου πριν από λίγους μήνες συμπλήρωσα 31 χρόνια στον Όμιλο Αγγελικούση. Ποια σύμπτωση που μαζί με εμένα και τα Seatrade Awards συμπλήρωσαν φέτος τα 31 χρόνια από τα ην ίδρυσή τους.
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που έτυχε να υπηρετώ αυτόν τον κλάδο ο οποίος είναι δυναμικός, ο οποίος εξελίσσεται συνεχώς και είναι γεμάτος προκλήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.