Ανοιχτή πρόσκληση προς τις διοικήσεις των λιμένων με στόχο την
ανάπτυξη και αύξηση της κρουαζιέρας και την ενίσχυση του ανταγωνισμού
της Ελλάδας ως προορισμού, έκανε η Χριστίνα Μπαμπουλάκη, Αναπληρώτρια Διευθύντρια Marketing και Στρατηγικής Ανάπτυξης ΟΛΠ ΑΕ-Cosco Shipping.
Μιλώντας στο TheSeaNation Conferancse με θέμα «Ελληνικό Cluster
Κρουαζιέρας, η επόμενη ημέρα», τόνισε ότι τα προβλήματα που
αντιμετωπίζει η ελληνική κρουαζιέρα μπορούν να αντιμετωπιστούν και να
ξεπεραστούν με στενή συνεργασία των εταιρειών, του κράτους και των
τοπικών φορέων.
Στόχοι:
-Η δημιουργία Συνεργειών μεταξύ των ελληνικών λιμένων
- Σωστός και ενιαίος καταμερισμός αφίξεων
-Προώθηση μικρότερων λιμένων για φιλοξενία κρουαζιερόπλοιων
- Ενημέρωση όλων των λιμένων όλων των Λιμένων για το τι κάνουν τα υπόλοιπα λιμάνια
- Ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας σε λιμένες και εταιρείες κρουαζιέρας
- Εκπροσώπηση όλων των λιμένων σε παγκόσμια συνέδρια».
Ο κάπτεν Γιώργος Κουμπενάς, Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Celetyal Cruises, επεσήμανε:
- Υπάρχει αύξηση των αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών κυρίως λόγω
ανησυχιών για την ποιότητα του αέρα από τις εκπομπές καυσαερίων των
πλοίων.
- Το 60% των λιμανιών έχει σχέδια για παροχή ανεφοδιασμού σε LNG.
- Μερίδα των λιμανιών πιστεύει ότι η κρουαζιέρα θα πρέπει να
αντιμετωπίζεται ως κινητήρια δύναμη της τοπικής οικονομίας και λιγότερο
ως πηγή εισοδημάτων για το λιμάνι.
- Αυξάνεται το ποσοστό των λιμανιών που πιστεύει ότι η επένδυση σε εγκαταστάσεις θα προσελκύσει περισσότερα πλοία.
- Λιγότερα λιμάνια σε σύγκριση με το 2015 αναμένουν αύξηση της κίνησης τους.
- Παρατηρείται αύξηση κατά 10% στα λιμάνια που βάζουν περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια λόγω κορεσμού λιμανιού ή της πόλης.
Ο Χρήστος Μακριαλέας της INCHCAPE Shipping Services τόνισε:
«- Η Ελλάδα έχει τις δυνατότητες να εξελιχθεί σε υπ' αριθμόν 1 προορισμός κρουαζιέρας παγκοσμίως.
-Διαθέτει 42 λιμάνια κρουαζιέρας. Το θέμα είναι ότι τα οκτώ από τα 42
αυτά λιμάνια συγκεντρώνουν το 90% των προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων και
το 80% των επιβατών κρουαζιέρας.
- Η Ελλάδα δεν έχει το μεγάλο ποσοστό που θα μπορούσε στη Μεσόγειο.
Είναι τρίτη με 12% ενώ βρίσκεται στην 9η θέση όσο αφορά τον τζίρο».
Εντόπισε επίσης το πρόβλημα μη ομαδικής δουλειάς από όλες τις διοικήσεις των λιμανιών:
«- Κάθε λιμάνι συμπεριφέρεται σαν να είναι αυτόνομη χώρα
-Κάθε λιμάνι έχει τη δική του στρατηγική
-Κάθε λιμάνια παίρνει δικές του πρωτοβουλίες
- Η στρατηγική στην κρουαζιέρα δεν πρέπει να αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι»
- Λίγα λιμάνια έχουν το σύστημα berthing allocation και κανένα από
αυτά τα συστήματα δεν είναι ίδιο. Με αποτέλεσμα να θέλει μία εταιρεία να
στείλει ένα κρουαζιερόπλοιο 4.000 επιβατών σε ένα λιμάνι και απλά να
της απαντάνε ξερά «είμαστε πλήρης» χωρίς να έχουν σύστημα που θα
κλείνεις θέση προσέγγισης σε μέρα που δεν θα υπάρχει πληρότητα. Κάτι σαν
πλάνο κράτησης εισιτήριων
-Κάθε λιμάνι έχει το δικό του marketing
-Κάθε λιμάνι έχει τη δική του διαφημιστική πολιτική
-Κάθε λιμάνι στην Ελλάδα έχει τη δική του τιμολογιακή πολιτική
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.