Το πρώτο από τα επτά υπερσύγχρονα ro-ro πλοία
παρέλαβε ο Όμιλος Γκριμάλντι. Πρόκειται για το Grande Torinoμεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών, τα ο οποίο
ναυπηγήθηκε στα κινεζικές γιάρδες Yangfan.
Πρόκειται
για ένα από τα μεγαλύτερα ro-ro
στον κόσμο. Έχει μήκος 199,9 μέτρα, 5.400 μέτρα
μεταφορικής ικανότητας,
χωρητικότητας 65.255 τόνων και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβους.
Έχει τέσσερα καταστρώματα και σε αυτό μπορούν να φορτωθούν οχήματα έως 5,3
μέτρα ύψος.
Το πλοίο έχει να ταξιδεύει και με την κύρια μηχανή να
τροφοδοτείται με ηλεκτρισμό και είναι έτοιμο να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις
της διεθνούς ναυτιλιακής νομοθεσίας για τον έλεγχο εκπομπής αερίων.
«Με την παραλαβή του Grande Torino, που είναι το μεγαλύτερό
μας πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων μας ο
στόλος του Ομίλου Γριμάλντι γίνεται
νεότερος, με πιο καινοτόμες τεχνολογίες και πιο αποτελεσματικός» τόνισε ο
Εμάνουελ Γκριμάλντι: «Για μία ακόμη φορά ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις της αγοράς με τεχνολογικές καινοτομίες, ποιότητα
και βιωσιμότητα και θα συνεχίσουμε να κινούμαστε με αυτή τη φιλοσοφία».
Το πλοίο θα δρομολογηθεί στον εμπορικό δρόμο της
Μεσογείου με τη Βόρεια Αμερική (Καναδά-ΗΠΑ-Μεξικό) όπου δραστηριοποιούνται ήδη τρία πλοία του Ομίλου τα Grande Halifax, Grande Baltimora και Grande New York.
Ο όμιλος Γκριμάλντι έχει παραγγείλει
12 οικολογικά πλοία επτά μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών
οχημάτων τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Μέσα στο 2018 προστέθηκαν στον
στόλο του ομίλου έξι πλοία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.
Τα 12 οικολογικά πλοία θα μειώσουν στο μηδέν-zero την εκπομπή ρύπων όταν βρίσκονται στα λιμάνια και
κατά 35% όταν ταξιδεύουν. Και αυτό χάρη στη χρήση επαναφορτιζόμενων
μπαταριών λιθίου. Θα είναι πρωτοπόρα στην παγκόσμια ναυτιλία τόσο λόγω
του μεγέθους τους όσο και για την υψηλή τους τεχνολογία.
Το νέο ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου θα
συνδυαστεί με μία ανακατασκευή και βελτίωση όλων των πλοίων του στόλου με
οικολογικές μπογιές από σιλικόνη, την τοποθέτηση scrubbers για τα φιλτράρισμα των καυσίμων, ενώ θα
αναβαθμισθούν και τα συστήματα προώθησης των πλοίων, στο πλαίσιο της
στρατηγικής του ομίλου να συμβάλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που
προέρχεται από την παγκόσμια ναυτιλία.
Επίσης ο όμιλος θα κατασκευάσει νέα terminals σε λιμάνια που συνεργάζεται αλλά και χώρους
στάθμευσης οχημάτων στο πλαίσιο της προσφοράς ακόμη καλύτερων υπηρεσιών στα
αυτοβιομηχανίες.
Ο στόχος όσο αφορά τη μεταφορά επιβατών είναι
να αυξηθούν από τα τρία εκατομμύρια το 2017 στα πέντε εκατομμύρια το 2019, χάρη
και στα έξι νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία που έχουν ήδη προστεθεί στον
στόλο του ομίλου. Πρόκειται για τα Cruise Ausonia και Cruise Sardinia που
είναι δρομολογημένα στις γραμμές της Σαρδηνίας, τα «Corfu» και « Florencia» στις
γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, το «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά και το highspeed «Santorini Palace» στο δρομολόγιο Ηράκλειο –Κυκλάδες. Παράλληλα θα
γίνουν εργασίες για αύξηση του μήκους των πλοίων «Cruise Roma» και «Cruise Barcelona»
οι οποίες θα ολοκληρωθούν το α’ τρίμηνο του 2019. Επίσης μελετάται
η παραγγελία δύο νέων ferries τύπου Superstar για την θυγατρική του ομίλου Finnlines.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.