3 Δεκ 2018
Στεφάνου - Παναγιωτάκης: Η ισχύς εν τη ενώσει για τους «μικρούς» της ακτοπλοΐας
Μερική αναδημοσίευση από το
www.newmoney.gr
https://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/379551-stefanou-panagiotakis-i-isxis-en-ti-enosei-gia-tous-%C2%ABmikrous%C2%BB-tis-aktoploias
Το απόφθεγμα ισχύς εν τη ενώσει αρχίζει να βρίσκει εφαρμογή στην ελληνική ακτοπλοΐα. Η παραδοσιακή εικόνα που είχαμε όλοι αλλάζει. Οι μικρές ιδιωτικές-μη εισηγμένες- εταιρείες κερδίζουν ολοένα και πιο μεγάλο κομμάτι της πίτας από τις παραδοσιακές δυνάμεις, τον Όμιλο Αttica-Superfast Ferries-Blue Star Ferries-Hellenic Seaways, τις Mινωϊκές Γραμμές και την ANEK.
Δύο από τις ιδιωτικές εταιρείες αποφάσισαν να κάνουν το πρώτο βήμα συνεργασίας με βλέψεις για την ενίσχυσή της στο μέλλον εφόσον στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημά τα ους.
Πρόκειται για την Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου και την Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη. Πιο συγκεκριμένα, ίδρυσαν την Golden Fast Ferries με συμμετοχή 50%-50% και μέσω αυτής αγόρασαν ένα ταχύπλοο σκάφος το οποίο κατέπλευσε στον Πειραιά την περασμένη εβδομάδα. Πρόκειται για το «Golden Express», ναυπηγήσεως 1998 στις γιάρδες Incat της Τασμανίας. Έχει μήκος 91 μέτρα, πλάτος 26 μέτρα, με τέσσερις κύριες μηχανές caterpillar, 38.620 ίππων που δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων. Μεταβιβάστηκε στην ελληνική εταιρεία στις 11 Οκτωβρίου από την εταιρεία FXTR σουηδικών συμφερόντων. Απέπλευσε ρυμουλκούμενο από το Λας Πάλμας στα Κανάρια Νησιά στις 9 Νοεμβρίου με 7μελες πλήρωμα onboard και πλοιάρχους τον Μανώλη Τρασάνη και τον Γιώργο Κολίτσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πλοιοκτήτρια εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση για πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο, Νάξο, Μύκονο, Τήνο, Άνδρο Ραφήνα κι από εκεί για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Πειραιά όπου θα διανυκτερεύει. Η εξέταση του αιτήματος από το προηγούμενο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αναβλήθηκε. Θα εξεταστεί στο ερχόμενο ΣΑΣ που πρόκειται να διεξαχθεί μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου στη Χίο.
Όπως επεσήμαναν στο «business stories» κύκλοι της ακτοπλοίας οι δύο εταιρείες σε κλίμα αμοιβαίας κατανόησης βρίσκουν τη χρυσή τομή στα δρομολόγια ώστε να μην «πέφτει» η μία πάνω στην άλλη στα ωράρια αφιξο-αναχωρήσεων αλλά και στην εκμετάλλευση των πλοίων τους που είναι συνολικά εννέα τον αριθμό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.