25 Νοε 2016

Αδύνατη η εξυπηρέτηση των υπερσύγχρονων κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά




Το θέμα της κυκλοφοριακής αποπληξίας  του Πειραιά η οποία επηρεάζει την κρουαζιέρα αφού δυσκολεύει την έξοδο των τουριστών από την πόλη επισημαίνει σε επιστολή του ο Μιχάλης Λάμπρος. Γενικός Διευθυντής της Majestc International Cruises.
Aναλυτικά:  


«Κυρία
Λέττα Δημοπούλου,
Περιοδικό SHIPPING Ιnternational Monthly Review,
Πειραιά

Αγαπητή Λέττα,

Διάβασα με προσοχή και ενδιαφέρον την αναφορά σου στο έγκριτο περιοδικό SHIPPING International Monthly Review του Οκτωβρίου 2016, και επιθυμώ να σε συγχαρώ θερμά που είχες το θάρρος να φέρεις στην επιφάνεια, μετά από αρκετό χρονικό διάστημα σιωπής από τους υπεύθυνους Κυβερνητικούς παράγοντες, το άκρως σοβαρό θέμα της κυκλοφορίας οχημάτων στην περιοχή του Πειραιά, κάτι που δημιουργεί συνήθως αξεπέραστες καθυστερήσεις στα πούλμαν που μεταφέρουν επιβάτες κρουαζιέρας από το λιμάνι προς τα Μουσεία και την Ακρόπολη, και επιστροφή στα πλοία.

Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας και παλαιότερα το ΣΕΕΝ, ξόδεψαν και εξακολουθούν να ξοδεύουν αρκετό μελάνι απευθύνοντας επιστολές στους αρμόδιους Κυβερνητικούς φορείς, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου, και προτείνοντας άλλες εναλλακτικές λύσεις για την επίλυση του οξύτατου αυτού προβλήματος, δυστυχώς χωρίς καμμία ανταπόκριση.

Όλες σου οι παρατηρήσεις είναι εύστοχες και απόλυτα κατανοητές και δικαιολογημένες.

Θέλω όμως να μου επιτρέψεις να σταθώ στον συνωστισμό αφίξεων κρουαζιεροπλοίων και πλοίων ακτοπλοΐας στο λιμάνι του Πειραιά και στην επίμονη άρνηση των τοπικών αρχόντων του Πειραιά με επικεφαλής τον Δήμο Πειραιώς, ώστε να συναινέσουν στη μεταφορά των κρουαζιεροπλοίων σε νέες προβλήτες στην περιοχή του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.

Οι μελέτες που έγιναν απέδειξαν ότι η νέα γενιά των υπερμεγέθων Κρουαζιεροπλοίων δυναμικότητας 3/5000 επιβατών, είναι αδύνατον να εξυπηρετηθούν στο σημερινό κεντρικό λιμάνι.

Οι ξένες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων έβλεπαν με καλό μάτι τη λύση δημιουργίας νέων θέσεων πλεύρισης, ιδιαίτερα για τα τριτοκοσμικά κρουαζιερόπλοια στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας αφήνοντας για τον Πειραιά όλη την Ακτοπλοΐα και τα μικρού και μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια.



 Εάν προχωρούσε αυτό το σχέδιο, οι μεγάλες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων, όπως η Carnival και η Royal Caribbean, θα ήταν διατεθειμένες να συμμετάσχουν οικονομικά για την κατασκευή των προβλητών, όπως έχουν πράξει στα περισσότερα λιμάνια της Τουρκίας.

Δυστυχώς όλες μας οι προσπάθειες έπεσαν στο κενό και παρά τις συναινέσεις ειδικών ότι η κατασκευή νέων προβλητών κρουαζιεροπλοίων έξω από την είσοδο του κεντρικού λιμένα Πειραιώς είναι και πολυδάπανη αλλά κυρίως επικίνδυνη λόγω μεγάλου βυθίσματος και ισχυρών ανέμων στην  συγκεκριμένη περιοχή, η τελική απόφαση με την οποία φυσικά συμφωνεί και η COSCO, είναι να προχωρήσουν τα νέα έργα όπως είχαν εγκριθεί από την προηγούμενη Διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ.


Εύχομαι ο Θεός και ο Άγιος Νικόλας να βοηθήσουν.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.