O Λιμένας της Θεσσαλονίκης αποτελεί μέρος του κεντρικού δικτύου των Λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κατέχει στρατηγική θέση τόσο στο δίκτυο θαλασσίων μεταφορών των χωρών της Βαλκανικής και της Μαύρης Θάλασσας όσο και στο Διευρωπαϊκό και εθνικό δίκτυο χερσαίων μεταφορών.
Βασικές υποδομές του λιμένα Θεσσαλονίκης αποτελούν ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) και ο λιμένας για την εξυπηρέτηση συμβατικού φορτίου, ενώ παράλληλα λειτουργεί ο Επιβατικός Σταθμός και η Εκμετάλλευση Χώρων.
Η ΟΛΘ ΑΕ και το 2015 διατηρεί υψηλή κερδοφορία
Από τα υψηλότερα διατηρούνται τα κέρδη της ΟΛΘ ΑΕ το 2015 ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών για τις εταιρίες που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 23εκ., τα δεύτερα υψηλότερα από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 2001.
Κατάσταση συνολικού εισοδήματος ΟΛΘ ΑΕ 2012-2015
Οι βασικοί οικονομικοί δείκτες 2012-2015
Ανάλυση του Κύκλου Εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ ανά Λειτουργικό Τομέα
Η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ δηλώνει : «ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΦΟΡΤΙΑ»
Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον:
· Ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων εμφάνισε αύξηση το 2015 σε TEUs, με την διακίνηση των εγχωρίων να αντιπροσωπεύει το σημαντικότερο μέρος της συνολικής διακίνησης. Μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζει το 2015, η διακίνηση των transit εμπορευμάτων από τις γειτονικές χώρες.
· Η διακίνηση συμβατικού φορτίου παρουσίασε το 2015 μείωση, η οποία είναι αποτέλεσμα της μείωσης στη ζήτηση των χαλυβουργικών προϊόντων, της αναστολής λειτουργίας μιας μεγάλης χαλυβουργικής μονάδας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και στην κατακόρυφη πτώση διεθνών τιμών των μεταλλευμάτων. Η διοίκηση δηλώνει ότι η μείωση οφείλεται στον οικονομικό κύκλο της αγοράς των μεταλλευμάτων (κυκλικότητα) και όχι ως αποτέλεσμα της διακίνησης φορτίων από άλλα λιμάνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.