9 Απρ 2015
Θετικό το κλίμα στις αγορές του scrap
Θετικό κλίµα επικράτησε σε όλες τις αγορές του scrap µε τις τιµές να παρουσιάζουν ανοδική πορεία και τους End Buyers να προσφέρουν για όλους τους τύπους των πλοίων αλλά το ενδιαφέρον συγκεντρώθηκε στα πλοία µεταφοράς ξηρού φορτίου και ιδιαίτερα στο µικρότερο τονάζ.
Το αποτέλεσµα της αύξησης των τιµών κατά $ 20 περίπου τον τόνο LDT, ήταν να κλειστεί ένας ικανοποιητικός αριθµός πλοίων ενώ εκτιµάται ότι υπάρχει και ένας σηµαντικός αριθµός πλοίων που βρίσκεται σε διαπραγµατεύσεις σε τιµές «µικρής» σπέκουλας. Η Ινδία, ύστερα από µεγάλο διάστηµα αποχής και λόγω βελτίωσης των θεµελιωδών µεγεθών της όπως η σταθεροποίηση της νοµισµατικής ισοτιµίας στις 62 προς το δολάριο αλλά και η αύξηση των εγχώριων τιµών του σιδήρου κατά $ 20 LDT, επέστρεψε δυναµικά στην αγορά προσπαθώντας να ανακτήσει το χαµένο έδαφος των προηγούµενων µηνών. Παράλληλα η πεποίθηση που έχει σχηµατιστεί ότι σύντοµα θα επιβληθούν φόροι στις εισαγωγές σιδήρου από την Κίνα, προµηνύει ενδεχόµενη περαιτέρω αύξηση των προσφερόµενων τιµών. Στο Μπαγκλαντές, το γεγονός ότι το προηγούµενο διάστηµα αγοράστηκαν κάποια Capes από τους End Buyers, υποδηλώνοντας ότι υπάρχει ενδιαφέρον για αγορές, σε συνδυασµό µε την ψήφιση του νέου προϋπολογισµού τον Ιούνιο, αυξάνει τις πιθανότητες για αύξηση του ενδιαφέροντος ώστε να «χτίσουν θέση» καθώς ο κάθε νέος προϋπολογισµός θεωρητικά µπορεί να έχει και αρνητικές επιπτώσεις στις διαλύσεις. Tο Πακιστάν, έχοντας και αυτό εξασφαλίσει έναν αριθµό Capes από τις αρχές του χρόνου, δεν δείχνει ιδιαίτερα σηµάδια δραστηριοποίησης, δεδοµένου και του γεγονότος ότι τα πλοία που υπάρχουν στην αγορά είναι µικρότερου τονάζ, τα οποία, τουλάχιστον µέχρι στιγµής, δεν είναι στις προτεραιότητες του. Στην Κίνα, το πρόγραµµα της επιχορήγησης των κρατικών εταιρειών συνεχίζεται και η εκτιµώµενη µείωση της παραγωγής σιδήρου ηχεί θετικά στις ανωτέρω αγορές που έχουν πληγεί από τις φθηνές Κινεζικές εξαγωγές. Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 801,289 DWT, εκ των οποίων το 63% (502,510 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 20% (159,660 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 17% (139,119 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 370 - $ 390 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 375 - $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ` Μπαγκλαντές: Από $ 380 - $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 200 - $ 215 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.