Σε όλους σχεδόν του τύπους πλοίων οι Έλληνες
αύξησαν τη δύναμή τους. Πρώτα είναι σύμφωνα με
τα στοιχεία του Lloyd’s Register-fairplay και τουCommittee, τα
πλοία μεταφοράς σιδηρομεταλλευμάτων με επιπλέον 104 κομμάτια και
148 υπό ναυπήγηση και τα δεξαμενόπλοια οποία αυξήθηκαν κατά 77 ενώ
80 είναι υπό ναυπήγηση.
Ακολουθούν τα μεταφοράς υγραερίου (LNG) που αυξήθηκαν κατά 13 ενώ 68 είναι υπό ναυπήγηση. Τα πλοία μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκαν κατά 8 ενώ 39 βρίσκονται στις γιάρδες.
Τα χημικά και μεταφοράς
πετρελαϊκών παραγώγων μειώθηκαν κατά 28 με 34 να είναι υπό
ναυπήγηση
Μειώθηκαν κατά 9 τα εμπορικά (cargo), αλλά αυξήθηκε η χωρητικότητά τους κατά 266,65 χιλιάδες τόνους. Επίσης
μειώθηκαν κατά έξι πλοία ο στόλος των επιβατηγών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.