Βασική αρχή είναι διασφάλιση των θέσεων εργασίας τόνισε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης
Η αξιοποίηση των λιμανιών, στο επίκεντρο συνάντησης του υπουργού Ναυτιλίας Μ.Βαρβιτσιώτη με εκπροσώπους της ΟΜΥΛΕ«Προτιμώ τις ιδιωτικοποιήσεις παρά να φορτώνουμε ελλείμματα από δανεικά στις πλάτες όλης της κοινωνίας. Η συνταγή των περικοπών των μισθών και της υπερφορολόγησης απέτυχε», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μετά από συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), για το θέμα της αξιοποίησης των λιμανιών και ιδιαίτερα εκείνων του Πειραιά και Θεσσαλονίκης.
Ο κ.Βαρβιτσιώτης εξέφρασε την κατανόηση του στις ανησυχίες των εργαζομένων, τόνισε, όμως, ότι βασική του αρχή σε κάθε περίπτωση είναι η διασφάλιση των θέσεων εργασίας.
Πρόσθεσε ότι το μοντέλο των ιδιωτικοποιήσεων προτιμάται αφενός για να μειωθεί το δημόσιο χρέος, ενώ αποτελεί αφετέρου αναπτυξιακό εργαλείο προς όφελος της κοινωνίας.
«Μπορεί σε ορισμένα θέματα να έχουμε διαφορετική θεώρηση, αλλά με κοινή λογική μπορούμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα και να συνεννοηθούμε στα μικρά ή στα μεγάλα που θα συναντήσουμε μπροστά μας», κατέληξε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ.Γεωργακόπουλος κατά τη συνάντηση του με τον υπουργό, εξέφρασε τη διαφωνία του στα σχέδια για ιδιωτικοποίηση των λιμανιών και τόνισε ότι κατά την περίοδο που διανύουμε υπάρχει μεγάλη ανασφάλεια στους εργαζόμενους για τις θέσεις εργασίας τους.
Παράλληλα εξέφρασε την αντίθεσή του σε μια παραχώρηση τύπου cosco. Όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΪΠΕΔ, Γ. Εμίρης, στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, έως τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει παρουσιαστεί από το Ταμείο, η τελική πρόταση της στρατηγικής αξιοποίησης του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, αν δηλαδή θα προκριθεί η πώληση μετοχών ή παραχώρηση επιμέρους δραστηριοτήτων των λιμένων.
Σημειώνεται ότι στελέχη της COSCO, έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον της κινεζικής εταιρείας για συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό για το λιμάνι του Πειραιά, αλλά και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.