Δεν υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στον τομέα αγοραπωησιών πλοίων την περασμένη εβδομάδα.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘NSS BONANZA’ 170.907 DWT (1996 – Koyo Dock K.K) πουλήθηκε σε Κινέζους
στα $ 12,3 εκ.
✏ Στα Panamax, το ‘C. S. QUEEN’ 72.465 DWT (1998 – Sasebo H.I) πουλήθηκε στα $ 9,3 εκ. με
παράδοση Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2013 και το ‘LOWLANDS GHENT’ αγοράστηκε από Έλληνες
στα $ 18,75 εκ.
✏ Στα Supramax, το ‘SPRING PROGRESS’ 50.344 DWT (2003 – Kawasaki) με παράδοση
Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2013 πουλήθηκε στα $ 15 εκ.
Στον τομέα των tankers έγιναν οι κάτωθι πράξεις:
✏ Στα VLCC’s, το ‘SEA SPLENDOR’ 297.052 DWT (2012 – Dalian), ‘HARBOUR SPLENDOR’
297.052 DWT (2010 – Dalian), ‘ISLAND SPLENDOR’ 296.919 DWT (2011 – Jiangnan) και το
‘SPRING SPLENDOR’ 296.919 DWT (2011 – Jiangnan) πουλήθηκαν από την Clipper Group στην
Sinochem που ήτανε ναυλωμένα με υπόλοιπο ναύλου μεταξύ 7 και 9 χρόνων. Η τιμή δεν έχει
ανακοινωθεί, αλλά εκτιμάται στα $ 60 εκ. περίπου το κάθε πλοίο.
✏ Στα Products, το ‘CHALLENGE PIONEER’ 45.800 DWT (2007 – Shin Kurushima) και το
‘CHALLENGE PARADISE’ 45.980 DWT (2007 – Shin Kurushima) αγοράστηκαν en-bloc από την
Ridgebury Tankers περίπου στα $ 40 εκ, με παράδοση τον Ιανουάριο και τον Νοέμβριο του 2014.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.