15 Ιαν 2019

ΣτΕ: Μπλόκαρε τον διαγωνισμό για νέες προβλήτες για κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά






«Οι περαιτέρω προβλέψεις για το 2019 φαίνεται να είναι πλησίον στο 2018 με ίσως μικρή βελτίωση της τάξεως του 2% περίπου. Οι εταιρείες κρουαζιέρας και operators κρατούν στάση αναμονής μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο με πρόβλεψη το 2020 να υπάρξει ικανοποιητική βελτίωση στην εικόνα» δηλώνει

ο Μιχάλης Λάμπρος Γενικός Διευθυντής Majestic International Cruises Inc. και πρώην αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ):  



«Η γειτονική μας Τουρκία μας συναγωνίζεται και μας παίρνει σιγά σιγά τη μπουκιά από το στόμα διότι διαθέτει τέλεια οργανωμένα και εξοπλισμένα λιμάνια, τα λιμενικά και τα άλλα έξοδα των πλοίων είναι σαφώς χαμηλότερα από τα Ελληνικά λιμάνια και το κυριότερο επιδοτεί τους διερχόμενους επιβάτες σε όλα τα λιμάνια προσέγγισης κρουαζιεροπλοίων ανάλογα με την εποχή, το καλοκαίρι 25 ευρώ και τον χειμώνα μέχρι 50ευρώ ανά επιβάτη» ενώ στη συνέχεια τονίζει τα εμπόδια που υπάρχουν για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα:  

«Στην Ελλάδα δεν βλέπουμε να γίνεται καμία προσπάθεια από τους υπεύθυνους για βελτίωση των υποδομών των λιμένων μας τα περισσότερα των οποίων με πρώτο και καλύτερο τον Πειραιά μελετούν γενναίες αυξήσεις των λιμενικών και άλλων τελών. Και σαν να μην έφθαναν οι πιο πάνω δυσάρεστες καταστάσεις στην χώρα μας στον τομέα της κρουαζιέρας ήλθε ως κεραυνός εν αιθρία, η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικράτειας η οποία μπλοκάρει τον διαγωνισμό για κατασκευή νέων προβλητών για κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Πειραιά, κάτι που είχε δρομολογηθεί με μεγάλη συμμετοχή επιδοτήσεων από την Ευρωπαϊκή Ένωση από την προηγούμενη Διοίκηση του ΟΛΠ με πρόεδρο τον Γιώργο Ανωμερίτη και την συνέχισε η παρούσα Διοίκηση της COSCO.»

ΠΗΓΗ: www.newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.