Η ελληνόκτητη ναυτιλία μπορεί να κυριαρχεί όμως η ελληνική σημαία μένει πίσω στον ανταγωνισμό με τα άλλα νηολόγια.
Ενώ στις αρχές του 2018 και πιο συγκεκριμένα στα τέλη του Ιανουαρίου
βρισκόταν στην έβδομη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, βρέθηκε μέσα σε 9
μήνες, τον Σεπτέμβριο του 2018, στην 10η σύμφωνα με τους Clarksons.
Η ανταγωνίστρια της στην ΕΕ, η Μάλτα παρέμεινε σταθερή στην 6η θέση ενώ η Κύπρος έπεσε από τα η 10η θέση στην 11η.
Πρώτη δύναμη στην παγκόσμια κατάταξη είναι ο Παναμάς και ακολουθούν Νησιά Μάρσαλ, Λιβερία, Χονγκ Κόνγκ , Σιγκαπούρη.
Ο στόλος με ελληνική σημαία είναι δεύτερος στην ΕΕ (σε όρους dwt) με πρώτη τη Μάλτα και τρίτη την Κύπρο.
Τα πλοία που είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκαν κατά
23 μέσα στο 2018. Συνολικά υπό ελληνική σημαία ταξιδεύουν 723 πλοία
συνολικής χωρητικότητας 74,5 εκατομμυρίων τόνων dw, ήτοι μόλις το 17,4%
του ελληνόκτητου στόλου. Παρ’ όλα αυτά το ελληνικό νηολόγιο παραμένει
πρώτο με βάση τη χωρητικότητα με ποσοστό 21,8% του συνόλου του
ελληνόκτητου στόλου.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.