Από το 2015, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν αγοράσει από τη Γερμανία 140
πλοία συνολικής χωρητικότητας 4,6 εκατ. τόνων, γράφει η Wall Street
Journal, επικαλούμενη στοιχεία της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών (VDR).
H παρατεταμένη μείωση των ναύλων και τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια
έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση τον εμπορικό στόλο της Γερμανίας,
γράφει η Wall Street Journal. "Η έλλειψη χρηματοδότησης για τα πλοία και
η αδυναμία κάλυψης τόκων και πρωτογενών πληρωμών, είχαν ως αποτέλεσμα
μαζικές πωλήσεις γερμανικών πλοίων", υπογραμμίζει ο Αλφρεντ Χαρτμαν,
πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών.
Τα δεδομένα της VDR δείχνουν ότι τα υπό γερμανική σημαία πλοία
ανέρχονται σήμερα σε 2.400, ενώ ο αριθμός τους το 2012 έφτανε τα 3.800.
Όσον αφορά την ολική χωρητικότητα, ο αριθμός της παρουσιάζει μείωση κατά
ένα τέταρτο. "Τα περισσότερα υπό γερμανική σημαία πλοία πήγαν σε
πλούσιους σε μετρητά Έλληνες ιδιοκτήτες, και ακολούθησαν αγοραστές από
την Κίνα και τη Σιγκαπούρη", σημειώνει η αμερικανική εφημερίδα.
"Στη χειρότερη περίπτωση, έχουν υπάρξει πωλήσεις πλοίων πενταετίας σε
ιδιαίτερα χαμηλές τιμές - διπλάσια από την τιμή scrap ή με 70%
έκπτωση", δήλωσε στην WSJ ο Βασίλειος Καρατζάς, διευθύνων σύμβουλος της
Karatzas Marine Advisors με έδρα τη Νέα Υόρκη, που συμμετέχει στην
πώληση πολλών γερμανικών πλοίων μέσω διαχειριστών αφερεγγυότητας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.